Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:54:17 GMT

کشف 200 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در باباحیدر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۵۵۲

کشف 200 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در باباحیدر

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف 5هزار و 480 نخ سیگار قاچاق از چهار واحد صنفی در شهرکرد و کشف 200 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در شهر باباحیدر خبر داد.

فضل‌الله برزویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی بازرسی‌های پلیس امنیت عمومی شهرستان شهرکرد 5 هزار و 480 نخ سیگار قاچاق از چهار واحد صنفی در شهرکرد کشف و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین طی بررسی‌های ماموران انتظامی شهرستان فارسان 200 بطری یک لیتری حاوی مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز از یکی از واحدهای صنفی در شهر باباحیدر کشف و فروشنده این مواد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: برزویی پلیس کشفیات مواد ضدعفونی کننده سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس