Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آموزش مجازی برای دانشجویان این دانشگاه به‌تدریج از اسفند 98 گسترش کمی و کیفی داشته است، گفت: «اکنون این کلاس‌ها در همه واحدهای اصفهان در حال برگزاری است.»

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: «براساس دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان مرکزی کلاس‌های مجازی از اسفند سال گذشته در واحدهای استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه آموزش مجازی برای دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به تدریج از اسفند 98 گسترش کمی و کیفی داشته است، گفت: «اکنون این کلاس‌ها در همه واحدهای سطح استان در حال برگزاری است و دانشجویان می‌توانند از محتوای این کلاس‌ها استفاده کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سال جاری نیز کلاس‌های مجازی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی فعال بود، عنوان کرد: «مسئولان واحدهای دانشگاه به‌صورت مداوم و با فعالیت شبانه‌روزی در حال ارتقای کیفیت برگزاری کلاس‌ها هستند تا دانشجویان از این جهت با مشکلی مواجه نشوند.»

نجفی اضافه کرد: «آموزش‌های متعدد و جلسات کارشناسی پی درپی برای مسئولان برگزاری کلاس‌های مجازی برگزار شد تا دانشگاه بتواند با استفاده از همه ظرفیت‌های خود مطلوب‌ترین خدمات را به دانشجویان ارائه دهد.»

اقدامات دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در زمینه مقابله با کرونا

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های مجازی فرصتی برای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: «باید بتوانیم از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرده و در آینده از کلاس‌های مجازی به‌عنوان فضای کمک آموزشی و تکمیلی استفاده کنیم؛ البته دانشگاه آزاد اسلامی در این مورد بسیار خوب عمل کرده است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در بحث مقابله با ویروس کرونا دانشجویان، بسیج دانشجویی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بسیار فعال بوده‌اند، مطرح کرد: «در این زمینه فعالیت‌هایی ازجمله ضبط و پخش کلیپ‌های آموزشی، کمک به غربالگری، تولید و توزیع مواد ضدعفونی در مناطق محروم و ... توسط مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان صورت گرفته است.»

نجفی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در بحث دانش بنیان نیز فعالیت‌هایی جدی در زمینه مقابله با ویروس کرونا انجام داده است، افزود: در این زمینه چند طرح دانش بنیان خوب وجود دارد که امیدواریم بتواند به سلامت مردم کشور کمک کند، از‌جمله این طرح‌ها می‌توان به دستگاه‌های استریل محیط با روش‌های لیزری، تولید ماسک، تولید کلیدهای غیرلمسی، تولید دستگاه‌های غربالگری با توجه به دمای بدن و توجه به گیاهان دارویی در این حوزه اشاره کرد.»

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بتواند در بخش دانش بنیان طرح‌های عنوان شده را پیش برده و جهش خوبی به سمت دانشگاه حل مسأله داشته باشد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: پیام نجفی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان آموزش غیرحضوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزاری کلاس ها کلاس های مجازی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در حالی تظاهرات و تحصن حامیان فلسطین و غزه در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب و بازداشت دانشجویان معترض از سوی پلیس و نیروهای امنیتی همچنان ادامه دارد، ماموران امنیتی کالج دانشگاهی دوبلین ایرلند، رئیس اتحادیه دانشجویی این دانشگاه را از مراسم اهدای جایزه افتخاری به نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، به زور اخراج کردند.

در حالی که پلوسی در مراسمی در کالج دانشگاهی دوبلین برای اهدای دکترای افتخاری و دریافت جایزه در حال سخنرانی بود، «مارتا نی ریادا» بلند شد و با صدای بلند فریاد زد: «پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است».

رئیس اتحادیه دانشجویی کالج دانشگاهی دوبلین در مصاحبه با روزنامه ایرلندی «دیلی میرر» گفت: من بلند شدم و گفتم پلوسی یک صهیونیست و جنایتکار جنگی است و چیزهای دیگری هم بود که می خواستم به عنوان نماینده دانشجویان بگویم. ما این مدرک افتخاری را محکوم می کنیم، زیرا بیانگر خواسته های دانشجویان نیست و نباید جشن‌هایی به این شیوه برگزار شود.

«مارتا نی ریادا» افزود که از قبل می دانسته است که پس از اظهارنظر از او خواسته می شود که آنجا را ترک کند، اما انتظار نداشت که نیروهای امنیتی او را دست‌بسته از سالن بیرون ببرند، چرا که معمولاً از فرد می پرسند: می روی یا نه؟ بعد اگر از رفتن امتناع کرد، نیروهای امنیتی او را بیرون می کشند، اما این مراحل را با او انجام ندادند.

در حالی که این مراسم در داخل سالن برگزار می شد، نی ریادا تأیید کرد که بیش از ۱۵۰ دانشجو در اعتراض به پلوسی و رژیم اسرائیل در بیرون سالن ایستاده و شعار پایان دادن به نسل کشی در نوار غزه را سر دادند.

همچنین نیروهای پلیس فرانسه راهپیمایی دانشجویان دانشگاه سوربن را در حمایت از غزه سرکوب کردند.

رسانه‌ها هم تصاویری از برخورد خشن پلیس آمریکا با کارولین فولین استاد اقتصاد دانشگاه جورجیا در تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از غزه پخش کردند.

این تحولات در حالی است که دانشجویان دانشگاه کلمبیا در منهتن نیویورک، در جریان بازدید مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از مکانی که جرقه تظاهرات سراسری دانشجویان آمریکایی را در اعتراض به تجاوز اسرائیل به نوار غزه برانگیخت، او را هو کردند.

تحصن دانشجویان دانشگاه جورج واشنگن هم در حمایت از غزه و فلسطین با وجود بازداشت‌ها و شرکوب همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6088920

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • واکنش ایران به گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد