Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:37:03 GMT

۲ هزار و ۸۰۰ خودرو در جاده‌های ایلام اعمال قانون شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۶۱۶

۲ هزار و ۸۰۰ خودرو در جاده‌های ایلام اعمال قانون شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده به تشریح اقدمات این پلیس در مدت اجرای طرح پیشگیری از کرونا پرداخت و اظهار داشت: در طول مدت اجرای این طرح تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح راه ها اعمال قانون، تعداد ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۲ هزار و ۹۸۴ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از استقرار ۶۹ تیم عملیاتی در ورودی های استان خبر داد و افزود: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی تا زمان قطع زنجیره ویروس کرونا با شدت هرچه بیشتر در ورودی های استان و مسیرهای بین شهری اجرا می شود.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: از تمامی مردم استان تقاضا می شود که نهایت همکاری و همراهی را با عوامل انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فاصله‌گذاری اجتماعی به معنای تلاش برای به حداقل رساندن تماس‌های بین فردی است و این تصمیم شامل شهروندانی است که فاقد علائم ظاهری ابتلا به بیماری کرونا هستند یعنی بیمار یا مشکوک به ابتلای به کرونا نیستند اما ممکن است ناقل ویروس عامل این بیماری باشند. بر این اساس سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع چرخه انتقال ویروس در میان مردم عادی اتخاذ شده است.

اجرای این طرح مراحل مختلف دارد که برخی از آن از جمله تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز خرید غیرضروری، اماکن ورزش عمومی و همچنین ممانعت از برپایی تجمع‌هایی مانند مراسم ختم و عروسی پیشتر اجرا شده است.

به حداقل رساندن مسافرت‌های بین‌شهری نیز از مواردی است که در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو ایلام ویروس کرونا پلیس راهور ناجا خودرو فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،آیت الله عبادی در شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان همواره در پی تضعیف نظام بودند افزود: باید مسئولان در حوزه کاری خود و با همکاری هم برای رفع آسیبهای جامعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به برملا شدن چهره واقعی دشمنان گفت: جریان غرب، قتل و عام، جنگ و فساد دشمنان و غربی‌ها در حال حاضر برای همه دنیا برملا شده و چهره واقعی غربی‌ها رو شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این شورا در خصوص اجرای طرح نور گفت: باید پلیس را در این طرح همراهی کرد تا در کنار پلیس اقدامات فرهنگی صورت گیرد.

قناعت با اشاره به پاسداشت زبان فارسی گفت: باید در معابر شهر ۷۰ درصد عبارت‌ها فارسی باشد. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار نیز در این شورا  از اجرای طرح نور و موفقیت این طرح در استان تقدیر کرد.

 طالبی افزود: این طرح بازخورد خوبی در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها داشته و باید تداوم داشته باشد.


در این جلسه از پوشش خوب صدا وسیمای خراسان جنوبی به صورت زنده در خصوص مراسم ۵ اردیبهشت،سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • فیلم| محیط بان اعمال قانون کرد؛ متخلفان ماشین اورا آتش زدند!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها