Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:26:17 GMT

منصوریان جانشین منصوریان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۶۷۹

منصوریان جانشین منصوریان می‌شود؟

به نظر می‌رسد تا فردا تکلیف سرمربی تیم ذوب‌آهن مشخص می‌شود و سکان هدایت این تیم به یکی از گزینه‌های مورد نظر هیئت مدیره سپرده می‌شود.

به گزارش "ورزش‌ سه"، حدود دو هفته از قطع همکاری علیرضا منصوریان با ذوب‌آهن می‌گذرد و مدیران این باشگاه با گزینه‌های مختلفی برای حضور بر روی نیمکت مربیگری این تیم مذاکره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تا به اینجا گزینه مشخصی برای قرار گرفتن روی نیمکت ذوب‌آهن مطرح نشده و اعضای هیئت مدیره این باشگاه باب مذاکره با افراد مختلف را باز کرده‌اند و طبق پرس و جویی که ما انجام دادیم تا فردا سرمربی این تیم انتخاب و به بازیکنان و هواداران معرفی می‌شود.


با این حال مذاکراتی با چند گزینه مختلف برای نشستن بر روی نیمکت ذوب‌آهن انجام شده است. مربیانی مثل:


*دراگان اسکوچیچ


اولین گزینه‌ای که مد نظر هیئت مدیره ذوب‌آهن برای نیمکت مربیگری قرار گرفت، سرمربی کروات و موفق صنعت نفت آبادان بود. دراگان اسکوچیچ که طلایی پوشان آبادانی را به رده چهارم جدول رده بندی رسانده است، به صورت تلفنی در جلسه هیئت مدیره ذوب‌آهن حاضر شد. اما او به طرف اصفهانی خود اعلام کرد که با نفت قرارداد دارد و تنها با پرداخت 140 هزار دلار می‌تواند از این تیم جدا شود. مبلغ بالایی که با توجه به مشکلات مالی ذوب‌آهن بالا بود و به همین دلیل خیلی زود روند مذاکرات متوقف شد.


*علی دایی


سرمربی سابق تیم سایپا گزینه بعدی ذوبی‌ها بود. علی دایی که از فصل گذشته و بعد از شکست ذوب‌آهن در اصفهان از سمت کار برکنار شده بود مورد توجه هیئت مدیره ذوب‌آهن قرار گرفت. موضوعی که خود دایی نیز آن را در یک برنامه تلویزیونی تایید کرد. با این حال و به مانند همیشه وی به دلیل انجام کارهای تجاری دست رد به سینه اصفهانی‌ها زد تا کار خود را در تهران پیگیری کند.


*مهدی تارتار


پس از دو تلاش ناموفق مدیران ذوب‌آهن در تعیین سرمربی جدید این مرتبه سرمربی نفت مسجدسلیمان مورد توجه این باشگاه قرار گرفت. تارتار بعد از شکست شاهین و صعود به نیمه نهایی جام حذفی به دلیل مشکلات عدیده مالی از جمع نفتی‌ها جدا شد. او در این بین مذاکراتی را با ذوب‌آهن انجام داده و برنامه خود را به مدیران باشگاه داده است و باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای او رقم می‌خورد. هر چند که احتمال بازگشت دوباره این مربی نیز به مسجدسلیمان شنیده می‌شود.


*علیرضا منصوریان


اگر در این بین خبری مبنی بر بازگشت علیرضا منصوریان به ذوب‌آهن شنیدید زیاد تعجب نکنید. منصوریان در بین بازیکنان ذوب‌آهن از محبوبیت زیادی برخوردار است و آن‌ها به روش‌های مختلفی این موضوع را اعلام کرده‌اند. با این حال مذاکرات ابتدایی با سرمربی سابق انجام شده اما سه شرط از سمت این مربی به مدیران ذوب‌آهن اعلام شده است. پرداخت مطالبات او و کادرش تا نیم فصل، پرداخت قرارداد بازیکنان و عدم دخالت یکی از مدیران باشگاه در تیم از شروط او هستند و باید دید مورد موافقت مدیران قرار می‌گیرد یا خیر.


*گزینه‌های خارجی


ذوبی‌ها هم‌چنین گزینه‌های مختلف خارجی از جمله چیرو فررا ایتالیایی را در نظر دارند که با توجه به قیمت بالای دلار و مشکلات مالی باشگاه به نظر می‌رسد که سختی فراوان در راه جذب مربی خارجی وجود دارد و باید آن را منتفی دانست.

 

علیرضا ابراهیمی

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان علیرضا منصوریان هیئت مدیره ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!