Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@22:13:03 GMT

جابجائی ۸۱ هزارتن کالا در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۹۲۶

جابجائی ۸۱ هزارتن کالا در استان اردبیل

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجائی ۸۱ هزار تن کالا خبر داد.

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: این میزان کالا در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ جابجا شده است.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل ونقل گفت:وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۶ هزار بارنامه نیز صادر شده است.

رحمتی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا را خاطرنشان کرد و افزود: حمل کالاها و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: علی رحمتی استان اردبیل حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه ایمن‌سازی جاده‌‌ها، رفع نقاط پر خطر جاده‌ای و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد گفت: در طرح‌های راهسازی دشتستان ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی طرح‌های راهداری در محورهای مختلف دشتستان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم جاده ایمن در محورهای مواصلاتی دشتستان است اظهار داشت: ایمن‌سازی جاده بخش ارم و بوشکان در شهرستان دشتستان یکی از مطالبات مهم مردم است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در اجرایی شدن طرح‌های راهسازی در محورهای دشتستان خواستار تسریع در تکمیل محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد به وحدتیه و ساخت پل درودگاه در محور دشتستان شد.

حجم اعتبارات راهداری استان بوشهر چند برابر شد

محمدهادی رستمیان نیز با اشاره به اینکه تکمیل طرح نیمه‌تمام گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام به ویژه عملیات راهسازی از اولویت‌های استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات مهمی در عرصه تکمیل طرح‌های عمرانی انجام شده است افزود: افتتاح طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف از جمله جاده‌ای در برنامه هفته دولت و دهه فجر امسال قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر را از اولویت‌های بخش عمرانی دانست و بیان کرد: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده و با حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

500 میلیارد تومان پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

عبدالکریم اخترشناس هم با بیان اینکه راه‌های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در دشتستان افزون بر  500 میلیارد تومان پروژه راهداری در محورهای مواصلاتی مختلف جاده‌ای و روستایی فعال است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی جاده‌های مواصلاتی در دشتستان خاطرنشان کرد: اکنون 12 پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط پر خطر در محور‌های مواصلاتی اصلی و روستایی دشتستان در دست اجراست. تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد به وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از افتتاح طرح‌های راهداری دشتستان در هفته دولت و دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقیمانده آن تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

اخترشناس، ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های مواصلاتی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در ایمن‌سازی جاده‌ها در محورهای مختلف جاده‌ای از جمله روستایی اقدامات مهمی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد