Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی‌ها که چند پرونده باز مالی و شکایتی در دادگاه CAS دارند، در متن این نامه از فیفا درخواست کردند که پرونده‌هایشان را فعلاً متوقف کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق شنیده‌ها شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و رکود اقتصادی که در همه عرصه‌ها ایجاد کرده، موجب شد تا باشگاه استقلال دست به قلم شود و برای فیفا نامه بنویسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها که چند پرونده باز مالی و شکایتی در دادگاه CAS دارند، در متن این نامه از فیفا درخواست کردند که پرونده‌هایشان را فعلاً متوقف کند. در این نامه آمده است:

باتوجه به قطع منابع مالی باشگاه ناشی از انتشار ویروس کرونا، در حال حاضر قادر به پرداخت بدهی‌های باشگاه نیستیم و در نهایت هر زمان این وضعیت برطرف شود بدهی‌هایمان را پرداخت می‌کنیم. استقلال در حال حاضر ازسوی شفر، پسرش و دیگر اعضای خارجی کادرفنی فصل پیش، جپاروف، باشگاه پاختاکور و چند بازیکن و باشگاه دیگر تحت فشار است تا بدهی‌هایش را بپردازد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فیفا اخبار استقلال استقلال بدهی استقلال فیفا نامه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی