Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان،طهمورث فتاحی اظهار داشت: تکمیل ۳۲ پروژه نیمه‌تمام بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان نیازمند ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است. 
 وی افزود: ۳ کارخانه تولید خوراک آبزیان، ۲ کارخانه تولید مواد لبنی، ۵ سردخانه و ۲ کشتارگاه دام و طیور از جمله این طرح‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تکمیل این طرح‌های نیمه‌تمام ۵۰ هزار تن به ظرفیت فرآوری استان اضافه می‌کند، ولی چون تکمیل آنها نیازمند زمان است امید است امسال بیش از ۵۰ درصد آنها به بهره‌برداری برسد. 
 فتاحی، سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی را از دو نوع کمک‌های دولتی شامل تسهیلات بانکی و آورده‌های شخصی عنوان و تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در بخش صنایع غذایی و تبدیلی استان سرمایه‌گذاری شد که این نشان‌دهنده علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران برای حضور در این بخش است. 
 وی، با تاکید بر اینکه در فرایند اخذ مجوز همه مراحل به صورت الکترونیکی و پنجره واحد و بدون حضور افراد انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب انجام‌شده در استان توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی سردخانه‌های دومداره پیشرفته است. 
 معاون صنایع تبدیلی و تکمیلی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ظرفیت این سردخانه‌ها را بیش از ۱۲۰ هزار تن عنوان و بیان کرد: با این ظرفیت سردخانه علاوه بر استان به استان‌های همجوار نیز خدمات می‌دهند.

چهارمحال و بختیاری دارای۶۶ بهره‌برداری بخش کشاورزی است که سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات دامی، زراعی، باغی و شیلات در استان تولید می‌شود.

46

کد خبر 1373000

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری صنایع تبدیلی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴ طرح آبرسانی در بخش ناغان با بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد، گفت: طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری روستای گل سفید به صورت نمادین افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح حوضچه‌های روستای رحیم آباد، طرح آبرسانی آبشار علیا و سرتنگ محمودی از دیگر طرح‌های آبرسانی کشاورزی در بخش ناغان است.

بیشتر بخوانید

اجرای ۱۵ طرح کلان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

برزگر اضافه کرد: بهره برداری از طرح گازرسانی روستای کهن دژ با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان وآبرسانی به این روستا با بیش از یک میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش از دیگر طرح‌هایی بود که در بخش ناغان بهره برداری شد.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ احداث مرحله نخست طرح نهضت ملی مسکن در گهرو به زمین زده شد.

تسریع در تکمیل تونل زره، تهیه طرح هادی روستا‌های بخش ناغان و طرح تفصیلی شهر ناغان، تکمیل چهارخطه شلمزار از جمله مصوبات نشست شورای اداری بخش ناغان بود.

همچنین با حضور مدیران ۲۰ دستگاه اجرایی در سفر استاندار میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم بخش ناغان نیز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو