Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: بعضا شاهد هستیم که امکانات به درستی در بیمارستان‌ها توزیع نمی‌شود و این سوء مدیریت نگران‌کننده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مهمترین مشکل در موضوع کرونا عدم داشتن برنامه دقیق برای مدیریت مسئله است و مردم نیز به شدت نسبت به این موضوع گلایه دارند؛ تصمیمات لحظه‌ای و افراط و تفریط در مسائل نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در برخی تصمیمات تناقضاتی را شاهد هستیم و این مسئله بیانگر این است که مدیریت این مسئله نیز در قبال آن بلاتکلیف است؛ باید در تصمیمات قاطعیت و کار کارشناسی شده وجود داشته باشد.

پژمانفر تصریح کرد: اظهارنظرها بسیار متفاوت است و مسائل نیز حاکی از این است که بعضا در تصمیم‌گیری‌ها به ابعاد موضوع توجه نمی‌شود و همین مسئله شهروندان و اصناف را سردرگم کرده است.

پژمانفر گفت: استان‌ها نمی‌دانند براساس مصوبات و تصمیمات استانی باید عمل کنند یا خیر و این مسائل آزاردهنده است و قطعا با این روال نمی‌توان زنجیره را متوقف کرد. مشکل ما امروز، مشکل مدیریت این مسئله است؛ در حوزه امکانات شاهد هستیم که امکانات فوق‌العاده‌ای در حوزه دولتی و خیرین پیش‌بینی شده است اما در عین حال شاهد هستیم که این موضوع نتوانسته حتی در بیمارستان‌ها خود را نشان دهد و گلایه‌هایی را شاهد هستیم.

کاریکاتور جدید شجاعی درباره شکست ویروس کرونا+عکسکرمانشاه| تماس مردمی با «صدای مشاور» به خاطر ویروس کرونا به 3 برابر افزایش یافت؛ ارجاع 450 نفر به مشاوره تخصصیتأثیرات ویروس کرونا بر بازار آشفته خراسان شمالی؛ آیا وعده‌های اقتصادی دولت محقق می‌شود؟

وی تصریح کرد: بعضا شاهد هستیم که امکانات به درستی در بیمارستان‌ها توزیع نمی‌شود و این سوءمدیریت نگران‌کننده است؛ در موضوع مشهد نیز تصمیم خاصی گرفته نشده است؛ بخشی از مسائل و مشکلاتی که مطرح می‌شود پاسخش این است که اختیارات نداریم و حقیقت نیز دارد زیرا این اختیارات از تهران داده نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: مردم با مسائل جزئی دست به گریبان هستند؛ برای مثال مسئله دفن کسانی که به واسطه کرونا از دنیا رفته‌اند با توجه به گزارشاتی که بنده دارم یک یکپارچگی را در این زمینه شاهد نیستیم.

پژمانفر اظهار داشت: مجلس روز سه شنبه هفته جاری جلسه علنی خواهد داشت و تعداد نمایندگانی که در تهران حاضر هستند در مجلس حضور می‌یابند و نمایندگانی نیز که در شهرستان هستند قرار است در برخی مراکز استان‌ها با هماهنگی صدا و سیما، در جلسه به صورت ویدئو کنفرانس حاضر باشند و بتوانند رای بدهند.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم یکی از مسائلی که مطرح خواهد شد این است که دوستان پیشنهاداتی داشته باشند و اقداماتی را در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شاهد هستیم بیمارستان ها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اهمیت تأمین پایدار آب شرب مردم اشاره و اظهار کرد: برای اینکه منابع آبی به درستی میان متقاضیان توزیع شود یکی از راهکارهای مؤثری که در دستور کار قرار گرفته، استفاده از تکنولوژی‌های نوین از قبیل تله متری است.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهر اصفهان دیگر شهرها و روستاهای استان نیز از سیستم تله متری در جهت توزیع عادلانه آب استفاده می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۶۷ درصد تأسیسات آب شهرها و ۸ درصد تأسیسات آب روستاها در سطح استان مجهز به سیستم تله متری هستند، این درحالی است که در سال جاری تلاش می‌کنیم تأسیسات بیشتری در سطح استان از سیستم تله متری بهره مند شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تأسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم اعلام کرد: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتورینگ تأسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تأسیسات آب در روستاها را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به تجهیز تأسیسات آب روستاها به سیستم تله متری گفت: بهره‌مندی تأسیسات آبرسانی روستاهای استان به سیستم تله متری و تله کنترل نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستاها به همراه دارد، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستاها جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: در حال حاضر تأسیسات آب بسیاری از نقاط استان شامل مخازن آب، ایستگاه‌های پمپاژ، چاه‌ها، شیرهای فشار شکن، خطوط اصلی انتقال، شبکه توزیع آب، تصفیه‌خانه‌های آب و آب‌شیرین‌کن‌ها به وسیله سیستم تله‌متری و تله کنترل مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تنظیم فشار یکنواخت شبکه آب که عامل بسیار مهمی در توزیع عادلانه محسوب می‌شود تنها یکی از مزیت‌های سیستم تله متری در تأسیسات به شمار می‌آید، خاطرنشان ساخت: کاهش استهلاک تجهیزات و تأسیسات، جلوگیری از سر ریز مخازن، افزایش عمر تأسیسات، بالانس شبکه توزیع و هدر رفت آب از دیگر مزیت‌های تجهیز تأسیسات آب به سیستم تله‌متری است.

اکبریان دسترسی پایدار همه مردم در شهرها و روستاها به آب شرب را ضروری دانست و اظهار داشت: آبفای استان اصفهان برای تحقق چنین امری از همه عواملی که در این فرایند مؤثر هستند به نحو مطلوب بهره‌مند می‌شود که در این راستا می‌توان به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا همچون هوشمند سازی شبکه توزیع، مانیتورینگ انرژی، دیسپاچینگ تله متری و پایش فشار شبکه اشاره کرد.

کد خبر 6086563

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است