Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم ملی انگلیس می‌گوید هرگز به اندازه کافی به کار تری احترام گذاشته نشد. 

طرفداری- به گفته جیمی کرگر، توانایی‌های فنی جان تری اغلب نادیده گرفته می‌شود. 

به گزارش سایت گل، کرگر که در سال 2013 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، مدت‌ها در تیم ملی انگلیس همبازی کاپیتان چلسی بود. او که تا حد زیادی تحت تاثیر توانایی‌های این بازیکن قرار داشت، در ارزیابی خود گفته است:

جان تری اساسا نسخه بهتری از من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگ جثه‌تر و قدرتمندتر بود و نسبت به من پا به توپ بهتری داشت. کسی بود که هنگام تمرین کردن با او، سطح کارتان بالا می‌رفت. مشخص بود بازیکن بزرگی است. او از نظر فنی خیلی بهتر از آن چیزی است که در مورد آن صحبت می‌شود. مردم همیشه از این می‌گویند که جان تری بازیکنی بود که سر و بدنش را جلوی توپ می‌گذاشت و این حقیقت است. ما همچنین از این می‌گوییم که ریو فردیناند در کار با توپ خیلی خوب بود. ولی این را فراموش می‌کنیم که ریو مدافع خیلی خوبی هم بود و تری هم پا به توپ خوبی داشت. جان می‌توانست با پای چپش پاس‌های 50-60 متری بفرستد؛ حتی بهترین مدافع میانی بازیساز دنیا هم برای انجام این کار با مشکل مواجه می‌شد. بنابراین واقعا بازیکن سطح بالایی بود و این را در تیم ملی انگلیس دیدیم. 

تری در سال 1998 اولین بازی حرفه‌ای خود را انجام داد و در ادامه بیش از 700 بار برای آبی‌های لندن به میدان رفت و 67 گل هم به نام خود ثبت کرد. او که سابقه 78 بازی ملی را در کارنامه دارد، هم اکنون در استون ویلا به عنوان کمک مربی کنار دین اسمیت کار می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی

جیمی کرگر در خصوص شایعات مربوط به سرمربی جدید لیورپول در فصل آینده صحبت کرد.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • کیت عبدو: از جیمی کرگر عبور کردیم و سطح کارشناسان را با حضور الساندرو دل پیرو بالا بردیم / زیرنویس فارسی
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی