Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@11:06:28 GMT

کاهش ترددها در سطح جهان تا ۹۰ درصد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۲۵۳

کاهش ترددها در سطح جهان تا ۹۰ درصد

شرکت گوگل با ارزیابی اطلاعات تردد کاربران خود که حجم بالایی را در جهان شامل می‌شود از کاهش قابل توجه میزان رفت و آمدها خبر می‌دهد.

این شرکت داده‌های ۱۳۱ کشور را به‌صورت مستقیم از کاربران دریافت کرده‌ است تا واکنش آنها را به ویروس کرونا مورد بررسی قرار دهد؛ این داده‌ها با دقت بالایی تردد کاربران به تمام اماکن عمومی مانند مغازه‌ها، پارک‌ها، محل کار، ایستگاه‌های حمل ونقل، داروخانه و دفاتر اداری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بررسی‌ها در مناطق درگیر با ویروس کرونا مانند ایتالیا،  اسپانیا، امریکا و انگلیس، کاهش تردد شدید مردم وجود داشته است؛ به گونه‌ای که در منطقه لمباردی ایتالیا تا ۹۵ درصد کاهش تردد در خرده فروشی‌ها، در مادرید اسپانیا تا ۹۲ درصد کاهش تردد در پارکها، در لندن انگلستان تا ۸۰ درصد کاهش تردد و در نیویورک امریکا تا ۳۲ درصد کا هش تردد در سوپرمارکتها گزارش شده است.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1373040

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا گوگل ترافیک کاهش تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • وزیر خارجه ایرلند: ۱۰۰ درصد مردم غزه در معرض گرسنگی و قحطی هستند