Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@15:11:18 GMT

فعالیت اصناف تا ۲۳ فروردین تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۳۹۴

ساعت24-در پی اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اتاق اصناف ایران اعلام کرد که هیچ کدام از اصناف تا ۲۳ فروردین اجازه بازگشایی واحد صنفی خود را ندارد.

روابط عمومی اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام ریاست جمهوری مبنی بر آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر (به جز استان تهران) از ۲۳ فروردین، لیست مشاغل و زمان فعالیت رسته‌های صنفی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل اتاق اصناف ایران در حال تهیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است بلافاصله پس از تأیید نهایی مسئولان ذیربط در ستاد ملی مقابله با کرونا، لیست مذکور از همین طریق اعلام و به اطلاع کلیه فعالان صنفی در سراسر کشور خواهد رسید.

تمامی واحدهای صنفی در سراسر کشور تا تاریخ ۲۳ فروردین مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی در مصوبات پیشین هستند؛ لذا هیچ واحد صنفی خارج از عرف مصوبات گذشته حق بازگشایی محل کسب و کار خود را تا آن موقع ندارد.

مسئولیت اصلی نظارت بر عملکرد و رعایت پروتکل‌های ابلاغی بازگشایی واحدهای صنفی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. یقینا واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور مکلف به همکاری حداکثری با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت بهداشت ۲۳ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • قلیان با گاز خنده!
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • معاون رییسی: دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است
  • دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟ | پاسخ معاون رئیسی
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری