Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال هلند از باشگاه های که خواهان اعلام اتمام فصل جاری هستند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لویی فان خال جزو آن دسته از کارشناسان فوتبال هلند است که می گویند شیوع کرونا هر چقدر هم که به طول انجامد، اما فصل جاری فوتبال باید انجام شود.

وی در مصاحبه ای که با آلگمن داگبلات انجام داد، مخالفت خود را با تیم های مثل آژاکس آمستردام اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی که مدعی هستند فصل جاری در همین جا باید تمام شده و قهرمان مشخص شود.

مربی تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 گفت: در ورزش، برنده در زمین تعین می شود.

این چهره افزود:باشگاه هایی وجود دارند که از بحران ویروس کرونا به نفع خودشان استفاده می کنند.یوفا و فیفا آمادگی دارند که قوانین را اصلاح کنند و حاشیه ها را به باشگاه ها واگذار کنند. 

وی ادامه داد: پس باید شروع به کار کرد.هر وقت که بحران فروکش کند،می توان با برگزاری بازی های بیشتر در طول هفته ، فصل را ادامه دهیم.

این اظهارات در حالی بیان شد که فدراسیون فوتبال هلند می گوید لیگ کشور را از ماه ژوئن از سر می گیرد در حالیکه باشگاه آژاکس بر اتمام فصل در شرایط موجود تاکید و پافشاری می کند.

فان خال افزود:نمی توان قهرمان را بعد از 25 بازی از فصل تعیین کرد.چون آلکمار هم امتیازی مشابه با تیم نخست دارد.به نظرم آن ایده، اصلا منطقی نیست.

وی که اکنون به فعالیتش به عنوان مربی خاتمه داده و بازنشسته شده، به عنوان کارشناس در مورد وضعیت بازار نقل و انتقالات بعد از بحران کرونا نیز عنوان کرد:فکر نمی کنم شاهد نقل و انتقالاتی با بیش از 100 میلیون یورو باشیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال هلند تیم ملی فان خال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمی که با سوء‌استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پاسگاه دوم پلیس آگاهی استان دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌سرهنگ‌ کارآگاه حکمت اله شجاعی‌  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان کرجی درخصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسئولان شرکت های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد مالباختگان اقدام به اخذ وجوه خریداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی‌های تخصصی و شناسایی تعداد 3 مالباخته،مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

‌شجاعی‌ در پایان اذعان داشت: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی و مراحل اداری پرونده در حال انجام است.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با افرادی که برای انجام کارهای غیرقانونی درخواست وجه می کنند، ضمن عدم اعتماد به این افراد، موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • گران‌ترین خرید لیورپول به بارسلونا نمی‌رود
  • واردات کالا بهانه است؛ هدف اصلی خروج ارز از کشور است
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش