Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: در مورد مشاغلی که در گروه ۲ و دراختیار استان‌ها بود تصمیم گرفتیم که براساس یک روش تدریجی تعدادی از آنها را راه‌اندازی کنیم که حدود ۸ صنف شد، اینها از همین امروز می‌توانند فعالیت خود را با رعایت پرتکل‌های بهداشتی آغاز کنند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز قرارگاه اظهار داشت: در جلسه امروز بیشتر به روش فاصله‌گذاری هوشمند که از هفته آینده قرار است در سطح کشور اجرا شود پرداختیم و تصمیم گرفتیم، فکر می‌کنیم که باید از هفته آینده یعنی از 23 فروردین‌ماه به تدریج بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی در کشور راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 16 فروردین‌ماه بسیاری از واحدهای تولیدی در استان را هم حمایت کردیم و هم پشتیبانی که حدود 50 درصد از ظرفیت این واحدها از 16 فروردین‌ماه راه‌اندازی شده و مابقی هم احتمالا در هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در مورد مشاغلی که در گروه 2 و دراختیار استان‌ها بود تصمیم گرفتیم که براساس یک روش تدریجی تعدادی از مشاغل را که می‌شود در این هفته از 16 فروردین‌ماه تا 22 فروردین‌ماه راه‌اندازی کرد، راه‌اندازی کنیم که حدود 7 تا 8 صنف شد و به آنها اعلام می‌شود که اینها از همین امروز می‌توانند فعالیت خود را البته با رعایت مسائل بهداشتی و پرتکل‌های تعریف‌شده آغاز کنند.

آقازاده بیان کرد: از هفته آینده هم فاصله‌گذاری هوشمند به عنوان تنها دستور کار تمام استان‌ها است که آن هم به تدریج بعد از بسیاری از اقداماتی که باید انجام شود اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنیم اگر مردم رعایت کنند که تا امروز همکاری خوبی را داشتند و از طرفی آموزش‌ها ارائه و فرهنگ‌سازی انجام شود در کنار فعالیت‌های اقتصادی می‌توان شاهد سکشت کرونا بود.

عادل آذر: کرونا بهترین بهانه برای حمایت همه جانبه از جهش تولید در سال 99 استبیش از 90 درصد مردم خراسان شمالی مورد غربالگری ویروس کرونا قرار گرفتندتعطیلی مدارس استان البرز تا 30 فروردین ماه؛ شیب کرونا در استان ملایم است

روند تثبیت و یک مقدار شیب ملایم به سمت کاهش بیماری کرونا در استان مرکزی

استاندار مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه طبق گزارش امروز دانشگاه علوم پزشکی استان، روند تثبیت و یک مقدار شیب ملایم به سمت کاهش بیماری را در حال حاضر در استان به ویژه در نیمه نخست فروردین‌ماه داریم.

آقازاده افزود: در اسفندماه روزانه حدود 42 بیمار مبتلا داشتیم، اما در 15 روز نخست امسال روزانه حدود 26 مبتلا و این نشان‌دهنده حرکت خوبی است که در این زمینه شروع شده است.

وی تصریح کرد: اگرچه در دو روز اخیر یک مقدار شاهد شلوغی در سطح شهرها بودیم اما واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها راه‌اندازی می‌شوند و فعالیت‌ها شکل می‌گیرد، به نظر می‌رسد که اگررعایت مسائل بهداشتی را داشته و اجرای پرتکل‌های بهداشتی را انجام دهیم می‌شود در زمانی که حتی فعالیت‌های اقتصادی وجود دارد هم می‌توان کنترل، مدیریت و تدبیر داشت تا بتوان استمرار در بحث موفقیت در مقابله با کرونا توسط استان را ادامه داد تا این ویروس برطرف شود.

استاندار مرکزی با توصیه به مردم در خصوص رعایت نکات بهداشتی و مراقبت‌ها گفت: مردم باید به طور حتم مراقبت‌ها را در دستور کار داشته باشند به ویژه در اجرای بحث فاصله‌گذاری هوشمند که به طور کامل نقش مردم محوری‌تر است.

انتهای پیام/712/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار مرکزی فروردین ماه هفته آینده راه اندازی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • سرگیجه با آمار تورم
  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰