Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفرعلی مهدیفر از پلمب 16 واحد صنفی متخلف در سرخس به دلیل عدم توجه به تذکرات ستاد مقابله با کرونا این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفرعلی مهدیفر در گفتگو با صبح توس، اظهار کرد: از ابتدای ابلاغ طرح تعطیلی موقت واحدهای صنفی غیر ضرور به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تاکنون 16 واحد صنفی در سرخس به دلیل عدم توجه به تذکرات ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف سرخس تصریح کرد: پیش‌ازاین به اصناف «غیرضروری» هشدارهای لازم برای تعطیلی موقت از سوی ستاد مقابله با کرونا به‌صورت کتبی و اعلام عمومی داده شده بود.

وی بیان کرد:  بر اساس بند یک مصوبه 24 اسفند 98 ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس سرخس، واحدهای صنفی غیرضرور در این شهرستان تا 20 فروردین 99 بایستی نسبت به تعطیلی موقت اقدام کنند و در غیر این صورت نسبت به پلمب این واحدها اقدام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف سرخس در پایان به توزیع 4 هزار ماسک رایگان بین واحدهای صنفی شهر سرخس اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت اجتماعی سپاه سرخس، حوزه مقاومت بسیج اصناف و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان، این تعداد ماسک بین واحدهای صنفی ضرور شهر سرخس به‌صورت رایگان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقابله با کرونا واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری، ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۶۳ پرونده به ارزش ریالی ۷.۳ میلیارد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، فرزاد سردارزاده از انجام ۵۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی طی یک هفته گذشته در سطح بازار استان خبر داد و اظهار کرد: ۷۱ مورد تخلف در بازرسی‌های صورت گرفته از سطح بازار استان کشف شده است.

وی افزود: در همین راستا برای این تعداد تخلف کشف شده، ۶۳ مورد پرونده برای متخلفان به ارزش ریالی هفت میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۶۹ مورد گزارش مردمی ثبت شده که تخلفات احراز و ۹ پرونده برای این واحدها تشکیل شده است.

سردارزاده ادامه داد: نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی می‌تواند انواع تخلفات مانند گران‌فروشی و کم فروشی را کنترل و رفاه و آرامش را برای شهروندان در سطح بازار فراهم کند.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله کم‌فروشی، گران‌فروشی و درج نشدن قیمت، واحدهای متخلف صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 751144

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند