Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@10:45:25 GMT

به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۴۸۳

به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم

واعظی با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور بیش از پیش از ظرفیت و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نوشت: «میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوان‌گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال‌های سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و ان‌شاءالله این رویه را ادامه خواهیم داد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمود واعظی واعظی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان