Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در وزن ۷۵+ کیلوگرم چند وقت پیش توانست جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کندو حالا ضمن بازگشت از آلمان به ایران به تازگی تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده است.

از آنجایی که ویروس کرونا کلیه مسابقات ورزشی را به تعطیلی کشانده گنج زاده به تنهایی تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا از شرایط آرمانی اش دور نماند و حالا به تازگی به همراه یوسف بهزادی دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تمرینات هوازی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته این ۲ ورزشکار کاملا متفاوت بوده، اما گنج زاده و بهزادی دوستان صمیمی هستند و حالا با رعایت توصیه‌های بهداشتی مربوط به پیشگیری از ویروس کرونا به تمرین انفرادی  و هوازی پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: شهرجردی: مسئولیت سنگینی در راه کسب سهمیه المپیک دارم/ از رفتار مسئولان استان مرکزی گله مندم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سجاد گنج زاده یوسف بهزادی تیم ملی کاراته المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • تمرینات ورزشی برای مچ پا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟