Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:22:02 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 1206 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۹۷۵

شمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به 1206 نفر رسید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۱۰۶ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز عبدالرسول همتی اعلام کرد: از ۷۷۲ مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی کروناویروس، ۱۰۶ مورد مثبت گزارش شده است که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۱۲۰۶ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۳۶ نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: تاکنون ۳۶۸ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و ۴۷۷ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند.

او اظهار کرد: تاکنون ۲۹۹ بیمار مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان های استان بستری هستند.

معاون بهداشت دانشگاه از شهروندان خواست تا ضمن در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.gov.ir/ مراجعه کرده و با ورود اطلاعات درخواستی از وضعیت خود آگاه شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید