Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور ناجا: از آغاز طرح تا دیروز تعداد جریمه‌های صادره خودرو‌های توقیفی 3 هزار و 174 مورد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عین الله جهانی" افزود: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز گذشته (16 فروردین)، تعداد جریمه‌های صادره (جریمه 500 هزار تومانی) برای رانندگانی که با پلاک غیربومی وارد شهر‌های دیگر شده اند و به این طرح بی توجه بوده اند، 27 هزار و 451 مورد اعلام شده؛ همچنین 3 هزار و 174 خودرو نیز علی رغم تذکرات، اصرار به تردد در شهر‌های غیرمحل سکونت خود را داشتند، توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته باشند و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهور همکاری‌های لازم را داشته باشند.
معاون اجتماعی و فرهنگ پلیس راهور گفت: شهروندان عزیز از تردد‌های بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه توجه نکردن به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می‌اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، برابر قانون برخورد می‌کند.
تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور خبر داد.
 سردار "محمدرضا مقیمی" گفت: در پی وقوع و همه گیری بیماری ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.
وی افزود: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی اغلب ادارات دولتی و غیردولتی و افزایش تردد در سطح شهر‌ها و نیاز مردم به کالا‌های بهداشتی و پزشکی و همچنین سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت طلب، هوشیاری و آمادگی بیش از پیش این پلیس را می‌طلبد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی، ادامه داد: با پایان تعطیلات، طرح مذکور پایان نمی‌یابد و کماکان تا اطلاع ثانوی و اعلام سازمان‌های مسئول و مرتبط با این موضوع، درخصوص رفع نگرانی از کمبود و احتکار تجهیزات پزشکی ادامه داشته و پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالا‌های سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، با تمام توان مقابله می‌کند.
وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است، تا بر اساس رسالت خود که همان پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است، به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه کند.
سردار مقیمی افزود: در خواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

جعل و کلاهبرداری 500 میلیاردی به بهانه سرمایه گذاری
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری 3 جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و گفت: این مجرمان بالغ بر 500 میلیارد ریال از 200 شاکی کلاهبرداری کرده بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" گفت: در اواخر سال گذشته پرونده‌ای با عنوان کلاهبرداری به بهانه سرمایه گذاری در یک شرکت دانش بنیان با دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 16 تهران به اداره سیزدهم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی توضیح داد: بررسی پرونده حکایت از آن داشت که شخصی بنام "شهرام 28 ساله" با تأسیس شرکتی با هدف تولید قطعات الکترونیکی شروع به فعالیت کرده است و پس از گذشت یک سال و روند رو به رشد آن، شرکت جدید دیگری تأسیس و به بهانه جذب سرمایه و ارتقاء تولید و سود دهی بالا به سایر شرکت‌های الکترونیکی پیشنهاد سرمایه گذاری می‌دهد.
سرهنگ تقی پور گفت: متهم نه تنها هیچ گونه مشارکت و همکاری با شرکت‌ها نداشته بلکه با سوء استفاده و جعل مهر این شرکت‌ها و با انجام اقدامات متقلبانه از 30 سرمایه گذار هرکدام به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری و فرار کرده است.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت افزود: شاکیان اظهار داشتند: ما با توجه به اعتماد سازی صورت گرفته از سوی فرد کلاهبردار که با استفاده از برند‌های مختلف الکترونیکی و ارائه چک ضمانت به مبلغ 2 میلیارد ریال فریب سرمایه گذاری وی را در شرکت خوردیم.
سرهنگ تقی پور ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی مخفیگاه شهرام و 2 همدستش را در شهر اصفهان و محدوده شرق تهران شناسایی کردند و با انعکاس موضوع به مقام قضائی دستور دستگیری آنان صادر شد.
وی افزود: شهرام به اتفاق 2 همدستش دستگیر و به اداره سیزدهم منتقل شدند.
این مقام پلیسی ابراز داشت: شهرام در تحقیقات صورت گرفته معترف شد، من با تاسیس یک شرکت و به اتفاق دو دوست دیگرم برای جذب سرمایه و سرمایه گذاری با سودهی بالا تبلیغ کردیم و با جعل مهر و سربرگ‌های شرکت‌های معتبر اعتماد شهروندان را جلب کردیم و پس از جذب سرمایه 500 میلیاردی در یک فرصت مناسب فرار کردیم و فکر نمی‌کردیم کمتر از یک ماه گرفتارشویم.
سرهنگ کارآگاه تقی پور گفت: با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود هر 3 کلاهبردار با صدور قرار میلیاردی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توقیف فاصله گذاری احتکار و قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی کالا های بهداشتی سرمایه گذاری تقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق