Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:50:05 GMT

جزئیاتی از مرگ بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۲۰۱

جزئیاتی از مرگ بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر

به گزارش خیرآنلاین از بوشهر ؛فونیکه سی بعد از سه سال حضور در ایران به تیم عجمان امارات رفت. سپس در ۲ باشگاه اماراتی دیگر نیز بازی کرد و راهی سودان شد. سه سال در تیم الاهلی سودان بازی کرد و در نهایت به کشور اندونزی رفت و در این کشور نیز عملکرد خیره کننده‌ای از خود بر جای گذاشت.

او مدت‌های مدیدی بود که با یک بیماری جدی دست و پنجه نرم می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه چند هفته قبل به کشور خود مالی برگشت و تحت درمان قرار گرفت. او در کشور مالی به فلیکس معروف است و در بیمارستان پوینت جی بعدازظهر شنبه فوت کرد. پیش از این در برخی از رسانه‌های داخلی سانحه رانندگی علت فوت این بازیکن فقید یاد شده بود اما سانحه‌ای در کار نبوده است.

۱۰ صبح امروز (یکشنبه) در کروفینا مراسم یادبودی برای او گرفته شد. بازیکنی که الگویش فردریک کانوته مهاجم بلند بالای تیم سویا بود.

48

کد خبر 1373111

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال