Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@01:27:09 GMT

کاپیتان شهر خودرو :مصدومیت خانگی من را گنده کردند!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۴۴۵

کاپیتان شهر خودرو :مصدومیت خانگی من را گنده کردند!

کاپیتان شهر خودرو می‌گوید مصدومیتش از ناحیه مچ پا جزیی بوده و فقط آب و تابش را زیاد کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اکبر صادقی کاپیتان تیم شهر خودرو مشهد در خصوص بیماری کرونا و تعطیلی فوتبال ایران گفت:

ما الان در خانه قرنطینه هستیم و می‌خواهیم کرونا را شکست دهیم. اما واقعا شرایط سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص برای افرادی مثل من که متاهل هستند و بچه دارند شرایط پیچیده‌تر است. امیدوارم هر چه زودتر شرایط فراهم شود تا همه از این وضعیت خلاص و راحت شوند.

اما صبح امروز خبر جالبی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه اکبر صادقی در تمرینات خانگی مصدوم شده است. کاپیتان شهر خودرو در واکنش به این حرف گفت:

مچ پای من پیچید و اصلا مصدومیت شدیدی نبود. آن کسی که این خبر را منتشر کرده زیاد به آن آب ‌و تاب داده است. فعلا مچ پای من درد می‌کند و امیدوارم هر چه زودتر شرایط کشور خوب شود تا بتوانم فیزیوتراپی بروم و همان یک مقدار درد هم برطرف شود.

اکبر صادقی درباره تمرینات خانگی بازیکنان شهرخودرو گفت:

همه بچه‌ها تمرین می‌کنند و تو گروه آن را منتشر می‌کنند تا مربیان همه چیز را کنترل کنند. اما این تمرینات به گونه‌ای نیست که بدن بازیکنان را بتواند در شرایط ایده‌آل و آمادگی قرار دهد و با تمرینات داخل چمن بسیار تفاوت دارد. امیدوارم کرونا زودتر ریشه‌کن شود و زندگی به حالت عادی بازگردد.

اکبر صادقی نظرش در مورد ادامه یا تعطیلی لیگ را اینگونه اعلام کرد:

ما خیلی زحمت کشیده‌ایم در این مدت. نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها روزها و ساعت‌های زیادی را صرف کرده‌اند و حالا به دنبال نتیجه هستند. زیبایی لیگ تازه از الان به بعد است. برخی تیم‌ها برای کسب سهمیه و برخی دیگر برای فرار سقوط می‌جنگند. امیدوارم کار به جایی نرسد که لیگ را با همین وضعیت تمام کنند. ما و‌ فولاد شانس زیادی برای آسیا داریم. فقط هر تصمیمی دارند طوری باشد که تیمی ضرر نکند. زیبایی‌های زیادی از لیگ باقی مانده است. امیدوارم کرونا فقط حل شود و حتی اگر بازی نکردن ما باعث می‌شود جان کسی گرفته نشود ما حاضریم این کار را انجام دهیم.

اکبر صادقی در پایان در خصوص‌ شرایط شهر خودرو در آسیا و لیگ برتر گفت:

ما در آسیا گروه بسیار سختی داشتیم. همه تیم‌ها قهرمان‌های کشورشان بودند و علاوه بر آن فقط خارج از خانه بازی کردیم. در لیگ هم کار بسیار سختی داشتیم و علی‌رغم تغییرات زیاد در نیم فصل تیم داشت شکل خوبی می‌گرفت که متاسفانه تعطیل شد. با این حال تیم بسیار جوانی داریم و خیلی کم‌ هزینه هستیم و قطعا با کار و تلاش خودمان و وجود آقای سرآسیایی نتایج بهتری به دست می‌آوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر صادقی شهر خودرو اکبر صادقی تیم شهر خودرو شهر خودرو کاپیتان تیم شهر خودرو اکبر صادقی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!

رکنا نوشت: محمد صادقی بازیگر تلویزیونی پس از ماجرای بازداشت و زمانی که درست با قید وثیقه آزاد بود از ایران فرار کرد و بعد از آن در خصوص فرا جنسیتی اش صحبت کرد.

محمد صادقی که پس از بازداشت سند خانه مادرش را به عنوان وثیقه گذاشته بود و سپس از کشور فرار کرد، در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی عنوان کرده از نظر روانی جنسیت خود را نمی‌داند. زن پوشی وی پیشتر سوژه فضای مجازی شده بود.

او در بخشی از حرف هایش گفت:من نمی‌توانم از نظر روانی تعریفی برای جنسیت داشته باشم، از نظر فیزیکی مشخص است که من مرد هستم، اما بعضی اوقات دوست دارم احساسات زنانه از خود بروز بدهم و نمیتوانم تعریف دقیقی از آن داشته باشم!!

tags # بازیگر سینما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی