Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز یکشنبه در بازدید از این نقاهتگاه گفت: خوابگاه بزرگ دانشجویان پسر این دانشگاه واقع در شهر صدرای شیراز، در کوتاه ترین زمان ممکن و با وجود محدودیت نیرو، در فعالیتی جهادی و ارزشمند به نقاهتگاه موقتی بیماران مبتلا به کرونا که از بیمارستان ها ترخیص شده اند، تغییر کاربری داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کوروش عزیزی با تاکید بر موقتی بودن این تغییر کاربری، افزود: این نقاهتگاه با ظرفیت ۱۶۰ تختخواب برای ایام نقاهت پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا آماده سازی شده و امیدواریم پس از مساعد شدن شرایط و شکست کرونا، دوباره با انجام اقدامات ایمنی و بهداشتی به کاربری اصلی خود بازگردد.

رییس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: نیروهای کادر درمان که ممکن است در حین انجام خدمات درمانی، به ویروس کرونا آلوده شده و بیمار شده باشند، پس از بستری و درمان کامل، به این نقاهتگاه منتقل شده و پس از دو هفته حضور و بازیابی دوباره سلامت، ترخیص شده و به کانون خانواده خود باز می گردند.

دکتر عزیزی اظهار کرد: در حال حاضر تمامی امکانات رفاهی، بهداشتی، ورزشی و اینترنت پرسرعت در این مکان مستقر شده و از ساعاتی دیگر، این نقاهتگاه به طور رسمی آماده پذیرش بیماران ترخیص شده از بیمارستان ها است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: مبارزه و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، مشارکت همه جانبه و عزمی راسخ در قالب فعالیت های جهادی و ضربتی را طلب می کند تا با راهنمایی و هدایت نیروهای متخصص و کارشناسان امر در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه، موفق به نابودی این ویروس شویم.

علاوه بر شیراز، در شهرستان های فسا، نی ریز، اقلید، خرم بید، استهبان، داراب، خفر ،  فراشبند ، خرامه ، لامرد ، ارسنجان، لارستان، کازرون، آباده ، اوز ، خنج ، مرودشت، سپیدان ، قیروکارزین، فیروزآباد، جهرم، گراش، بوانات، زرقان و سرچهان   بیماران مبتلای به کرونا شناسایی شده است.

بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و دو بیمارستان شهید چمران و شهید فقیهی در شیراز به عنوان مراکز پشتیبان در کنار معرفی ۹ مرکز در شیراز و ۳۶ مرکز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برای مراجعه افراد مشکوک به کرونا به این بیماران خدمات می دهند ، همچنین نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰۰ تخت نیز در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب توسط ارتش جمهوری اسلامی در شیراز تجهیز شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس تغییر کاربری جمهوری اسلامی دانشگاه علوم پزشکی درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • دانشگاه شیراز آماده جذب دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری