Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العهد، «حسن سالم» از اعضای فراکسیون صادقون در پارلمان عراق امروز، یکشنبه اعلام کرد گروه‌های شیعی بر سر مخالفت با نخست وزیری عدنان الزرفی و نیز لزوم انجام بررسی‌ها برای یافتن جایگزینی دیگر اتفاق نظر دارند.

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العهد عراق تصریح کرد: مسأله انتخاب الزرفی، اقدامی خارج از قانون و خلاف چارچوب‌های قانون اساسی است؛ چرا که وی نامزد فراکسیون اکثریت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پارلمان عراق در ادامه افزود: الزرفی شخصیتی جنجالی دارد که تا کنون سمت‌های اجرایی مختلفی را بر عهده داشته است. او در استان نجف با مشکل روبرو شد و گروه‌های شیعی در مخالفت با وی اتفاق نظر دارند. پرونده او به پایان رسیده و هیچ بهانه‌ای برای ارائه برنامه دولتی از سوی او وجود ندارد.

روز گذشته نیز متیو تولر، سفیر آمریکا در بغداد در نامه‌ای مداخله جویانه، تهدید کرده بود رأی ندادن پارلمان عراق به الزرفی عواقب جدی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان عراق فراکسیون صادقون عدنان الزرفی نخست وزیر عراق پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان