Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:21:39 GMT

جانشین سرخیو راموس از یوونتوس می آید؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۱۱۸

جانشین سرخیو راموس از یوونتوس می آید؟

در صورت جدایی ماتیاس دی لیخت از یوونتوس، احتمالاً رئال مادرید برای جذب این مدافع جوان و هلندی اقدام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس دی لیخت در تابستان با قراردادی به ارزش ۸۵.۵ میلیون یورو و در یک انتقال پر سر و صدا راهی سری آ و باشگاه یوونتوس شد. این در حالی بود که مدافع هلندی به جز یووه از باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز پیشنهاد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماتیاس دی لیخت اما نتوانست در این فصل انتظارات هواداران یوونتوس را برآورده کند. این مدافع ۲۰ ساله در ۲۷ بازی این فصل برای بیانکونری به میدان رفته و موفق به ثبت دو گل شده است. با این وجود شایعات درباره خروج زودهنگام او از تورین هر روز بیشتر از قبل شنیده می شود.

 

 

 

 

بر اساس ادعای ABC مدیر برنامه مدافع هلندی یوونتوس یعنی مینو رایولا، در تابستان این بازیکن را به رئال مادرید پیشنهاد خواهد داد تا به نوعی دی لیخت جانشین سرخیو راموس پا به سن گذاشته گذاشته شود.

 

احتمال دیگری که درباره دی لیخت وجود دارد این است که گفته می شود باشگاه یوونتوس به دلیل علاقه زیاد به جذب پل پوگبا ممکن است پای مدافع هلندی خود را به معامله جذب ستاره فرانسوی شیاطین سرخ باز کند.

ماتیاس دی لیخت یوونتوس سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت یوونتوس سرخیو راموس رئال مادرید ماتیاس دی لیخت رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم