Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قالب ویدئو کنفرانس با سران لیگ‌های ورزشی آمریکای شمالی در مورد شرایط پیش آمده برای آن‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت‌وگو  و برای از سرگیری زودهنگام این رقابت‌ها ابراز امیدواری کرد.

در این مذاکرات روسای لیگ‌های NHLNBA، NFL (فوتبال آمریکایی)، MLB (بیس بال)، UFC (هنر‌های رزمی مختلط) و لیگ فوتبال MLS حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ پس از آن در یک جلسه توجیهی در کاخ سفید گفت: می‌خواهم هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند. من فکر می‌کنم (این اتفاق خواهد افتاد) هنگامی که ما آماده باشیم. بدیهی است به محض این که بتوانیم، این کار را خواهیم کرد و طرفداران هم می‌خواهند دوباره به ورزشگاه‌ها برگردند. آن‌ها می‌خواهند بسکتبال و بیس بال، فوتبال و هاکی را ببینند.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی بیش از یک میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در جهان ثبت شده است و بیش از ۵۷ هزار نفر جان باخته اند.

روز شنبه، دانشگاه جان هاپکینز گزارش داد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده ۸۰۹۸ نفر است و تعداد مبتلایان تایید شده از ۳۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید:

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا

 ستاره سوئدی پردرآمدترین بازیکن لیگ فوتبال ام ال اس

تمرینات مسی در قرنطینه خانگی + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟