Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:39:00 GMT

افراد فاقد درآمد کارت خرید ۲ میلیون تومانی دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۵۷۷

افراد فاقد درآمد کارت خرید ۲ میلیون تومانی دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری بعدازظهر یکشنبه در گفتگوی ویدئو کنفرانس با جلسه مقابله با کرونای گلستان اظهارکرد: چهار میلیون نفر از افراد فاقد درآمد ثابت در کشور از تسهیلات خرید اعتباری کالا تا سقف دو میلیون تومان بهره مند خواهند شد.

وزیر معین گلستان افزود: با هماهنگی با استانداری های کشور این افراد که فاقد درامد و شغل ثابت هستند شناسایی و از دریافت تسهیلات که به صورت کارت های اعتباری خرید است بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری گفت: سه میلیون نفر از جمعیت کشور که کمترین میزان درآمدی را داشته و تحت پوشش نهاد و مستمری بگیر هیچ نهادی نبودند، مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز شده است.

وی ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی کشور هم به سبب بروز کرونا دچار خسارت هایی در حوزه تولید شده اند که دولت برای جبران این خسارت ها برنامه ریزی کرده است.

شریعتمداری اظهارکرد: وام هایی با سود ۱۲ درصد برای این واحدها پیش بینی شده تا بتوانند بخشی از خسارت های خود را جبران و مشکلی در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل خود نداشته باشند.

وی گفت: مصوباتی در خصوص استمرار بدهی های مالیاتی و پرداخت تسهیلات در این بخش در نظر گرفته شده و تعویق پرداخت بیمه تامین اجتماعی برای این رسته ها به مدت سه ماه هم اختصاص یافته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: افرادی که به سبب کرونا بیکار شده و شغل خود را از دست داده اند هم باید در سامانه مربوطه ثبت نام کنند تا بتوانیم مقدمات پرداخت بیمه بیکاری آنها فراهم کنیم.

شریعتمداری به زحمات مدیران گلستان در مهار بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: با تلاش جهادی همه دستگاه های تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی این استان از ۲۰۰ نفر در روز به ۵۰ نفر کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: کاهش مرگ و میر افزایش بهبودی و کاهش مراجعه نشان دهنده آن است که توفیق خوبی در استان رقم خورده که نشان از همراهی و همدلی همه مدیران استان است.

شریعتمداری گفت: کاهش شدت شیوع بیماری نباید سبب شود که موارد بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن را فراموش کنیم، اگر تصمیمات هیجانی بگیریم عبور از پیک کرونا سخت خواهد شد.

وی بیان کرد: ۴۹ هزار سالمند و معلول در مراکز شبانه روزی بهزیستی در کشور نگهداری می شوند که از این میزان تنها ۲۰۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که نشان دهنده عزم دستگاه ها در حمایت از این قشر است.

کد خبر 4893013

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری گرگان روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید بیرجند ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، باعنایت به دستورالعمل شماره 468/03 به تاریخ 5 اردیبهشت 1403 معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص شفاف سازی تراکنش‌های بانکی اشخاص، از تاریخ 30 فروردین سال 1403 حداکثر تراکنش خرید از هرکارت متعلق به مشتری حقیقی، از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال  و مجموع تراکنش‌های انجام شده کارتی در کل شبکه بانکی نیز روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران