Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شریعتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال با هدف کمک به کادر پزشکی و درمانی استان همچنین خانواده‌های درگیر با بیماری کرونا جامعه ورزش استان یزد با راه اندازی پویشی در فضای مجازی اقدام به جذب کمک‌های مالی و غیرنقدی کرد که صبح امروز اولین محموله این کمک‌ها از طریق نمایندگان اهالی ورزش به کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهید صدوقی یزد تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این محموله هدایای پزشکی به ارزش نقدی ۴۲۴ میلیون ریال بوده که با هماهنگی کامل و بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و کارشناسان این امر در امور درمان تهیه و در اختیار سرداران خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت.

شریعتی بیان کرد: در بسته ارسالی ۸۰ عدد ماسک مورد نیاز در ICU در مجموع به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال و ۱۶۰ عدد فیلتر اضافی مورد نیاز کادر درمان به ملبغ ١٠۴ میلیون ریال خریداری و در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مبلغ جمع آوری شده از سوی جامعه ورزش استان کمتر از میزان هدایای پزشکی امروز بوده اما با کمک مؤسسه خیریه‌ای که در این امر خداپسندانه سهیم شد، این امر خیر صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: از مبلغ جمع آوری شده هنوز مبلغ ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حساب پویش باقی مانده است که به یاری حق و با کمک‌هایی که در آینده‌ای نزدیک جمع خواهد شد در زمینه‌های مختلف هزینه و گزارش دقیق آن در اختیار رسانه‌ها و جامعه ورزش استان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همیاری بیشتر تا روز پایانی مقابله با کرونا جامعه ورزش استان یزد در کنار کادر درمانی و آسیب دیدگان این بیماری مرموز حضور داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان جامعه درمان فضای مجازی یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جامعه ورزش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان ضمن تایید جسد پیدا شده در سد قشلاق سنندج گفت: امروز جسد برای بررسی تعیین هویت و علت مرگ، تحویل پزشکی قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، امروز در فضای مجازی و کانال‌های محلی فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج پخش شد که در آن نشان می‌داد جسد یک مرد در نزدیکی سد قشلاق (وحدت) افتاده است.

بهتاش خانی‌آباد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت این فرد آغاز شده است و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سد قشلاق یا وحدت، در ۱۲ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان ایران واقع شده است که آب آشامیدنی و کشاورزی منطقه را تأمین می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 751148

دیگر خبرها

  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی