Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه هماهنگی میان مسئولان فدراسیون کشتی و سازمان لیگ در سال 99 امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، در شرایطی که از چند ماه قبل مسئولان سازمان لیگ بعد از مشورت با رئیس فدراسیون تقویم سازمان لیگ در سال 99 را تدوین کرده بودند، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات و همچنین تعویق المپیک برخی از برنامه‌ها را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جلسه هماهنگی میان مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ و همچنین کارمندان سازمان لیگ در دفتر رییس فدراسیون برگزار شد تا درباره مسابقات لیگ دسته اول، لیگ برتر و جام باشگاههای جهان در سال 99 تصمیم گیری شود. 

اولین بحث پیرامون لیگ دسته اول بود طبق برنامه قبلی باید اردیبهشت ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا چنین امکانی وجود ندارد. بعد از طرح این موضوع از سوی رییس سازمان لیگ، با رای اکثریت قرار بر این شد شروع این مسابقات فعلا به تعویق بیفتد و در آینده و با توجه به تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ دسته اول تصمیم گیری شود. 

بحث بعدی به زمان شروع لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مربوط می شد. با اینکه پیش از این، زمان شروع لیگ برتر بعد از پایان المپیک 2020 عنوان شده بود، به خاطر تعویق این مسابقات امکان جابجایی تاریخ شروع لیگ برتر هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

راهکارهای حضور تیم های قدرتمند در لیگ برتر بررسی و رایزنی با استان های و باشگاههای مختلف به رییس سازمان لیگ محول شد. رییس فدراسیون کشتی تاکید داشت که مسابقات لیگ برتر در سال 99 با رفع نقاط ضعف رقابت‌های سال قبل و با حضور تیم های قدرتمند برگزار شود. علیرضا دبیر در بخشی از صحبت های خود گفت: بعد از مسابقات المپیک، لیگ برتر از هر رقابت دیگری برای فدراسیون کشتی اهمیت دارد. 

عبدالمهدی نصیرزاده در این جلسه از مسئولان فدراسیون درخواست کرد برای ترغیب اسپانسرها جهت حضور قدرتمند در لیگ دسته اول و لیگ برتر عوامل انگیزشی در نظر گرفته شود. در همین راستا بحث اعزام به تورنمنت های خارجی برای تیم های برتر، حضور در جام باشگاههای جهان و معافیت مالیاتی برای باشگاهها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

درباره موضوع پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر و همچنین دریافت حق پخش تلویزیونی از محل تعیین شده توسط مجلس شورای اسلامی نیز بحث شد و برای پیگیری در دستور کار مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ قرار گرفت.

موضوع بعدی تعیین تاریخ و مکان جام باشگاههای جهان در سال 2020 بود. بعد از مشورت اعضای حاضر در جلسه قرار بر این شد رایزنی برای تعیین میزبان این مسابقات در 2 رشته کشتی آزاد و فرنگی از سوی رییس سازمان لیگ صورت بگیرد. طبق اعلام نصیرزاده شهرهای سنندج، شهرکرد و استان های گلستان، خراسان جنوبی و کرمان گزینه های میزبانی از جام باشگاههای جهان هستند و تاکنون اعلام آمادگی اولیه برای میزبانی از این رویداد بین المللی را کرده اند. 

در پایان هم مقرر شد پیرو احیای کمیته های لیگ استانی، بعد از اتمام محدودیت های تردد در سراسر کشور یک گردهمایی با حضور مسئولان کمیته های لیگ استانی به میزبانی فدراسیون برگزار شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامتی کشتی بیماری جهان جام باشگاههای جهان رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی لیگ دسته اول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون