Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  طی یک روز گذشته ۶۲۱ نفر در در انگلیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، وزارت بهداشت انگلیس روز یکشنبه اعلام کرد شمار کل قربانیان بیماری «کووید-۱۹» در این کشور به ۴۹۳۴ نفر رسیده است.

همچنین از میان نزدیک به ۲۰۰ هزار نفری که تا کنون تست کرونا قرار گرفته‌اند، ۴۷۸۰۶ نفر به این بیماری مبتلا هستند که نسبت به روز گذشته ۵۹۰۳ نفر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مت هنکاک» وزیر بهداشت انگلیس روز یکشنبه هشدار داد، اگر برخی شهروندان به بی‌اعتنایی نسبت به قوانین قرنطینه و محدودیت رفت‌وآمد، ادامه دهند، قوانین سختگیرانه‌تری وضع خواهد شد و مجوز فعالیت ورزشی و پیاده‌روی روزانه لغو می‌شود.

«نایل فرگوسن» مشاور پزشکی دولت انگلیس که در ترسیم و تدوین پاسخ دولت این کشور به بحران شیوع ویروس کرونا نقش داشته است، امروز یکشنبه گفت احتمال افزایش تلفات کرونا در انگلیس به بیش از ۲۰ هزار نفر وجود دارد.

امشب قرار است در اتفاقی نادر «الیزابت دوم» ملکه انگلیس درباره شیوع ویروس کرونا در این کشور به سخنرانی بپردازد.

در حال حاضر «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و نامزد باردار وی نیز به این بیماری مبتلا شده است.

منبع: انتخاب لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور کنیا امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای شمار قربانیان فاجعه سیل در این کشور را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور کنیا در این خصوص آمده است: کنیا شاهد بارش بدترین باران های سیل آسا و اثرات طوفان بوده است.

تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نفر در کنیا به دلیل وقوع سیل آواره شده اند و حداقل ۱۶۴ نفر نیز مجروح شده اند.

مقامات کنیا و نهادهای بشردوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6097522

دیگر خبرها

  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟