Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:35:03 GMT

رزمایش شهدای سلامت ۱۹ فروردین در بیرجند آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۹۹۲۷

رزمایش شهدای سلامت ۱۹ فروردین در بیرجند آغاز می‌شود

سردار علی قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در بیرجند برگزار و به تدریج در دیگر شهرستان‌های استان هم انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: این رزمایش در ادامه برنامه کشوری با همکاری بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری به منظور ضد عفونی کردن اماکن، معابر فرعی و محلات کمتر برخوردار و برخی روستاهای حریم شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مربوط به ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی که توسط وزارت بهداشت ابلاغ شده است، در  اجرای رزمایش شهدای سلامت، رعایت می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان جنوبی راهداری و حمل و نقل جاده نیروی انتظامی وزارت بهداشت هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد