Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@16:42:10 GMT

ویروس کرونا به جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال هم حمله می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۰۷۳

صراط:

با توجه به تعویق افتادن یورو 2020و بازی های انتخابی جام جهانی در تمام نقاط دنیا تمامی رقابت های مربوط به آنها به سال 2021 موکول شده است.

به گزارش جام جم با توجه به این موضوع که المپیک هم به تعویق افتاده است برگزاری توامان تمامی رقابت های ورزشی در سال 2021 سرگیجه شدیدی را در ورزش جهان رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو ممکن است باز هم تغییرات متعددی در برنامه ریزی های مربوط به تورنمنت های فوتبالی به وجود بیاید که در نهایت منجر به تعویق دوباره آنها می شود.

به منظور عادی سازی روند فوتبال جهان بعد از دوران کرونا، تمامی رقابت های فوتبال باید بدون فشردگی برگزار شود. فرمول هایی که در این رابطه کنار هم قرار داده می شود در نهایت به این منجر می شود که جام جهانی 2022 قطر هم به تعویق بیفتد و این یعنی اینکه برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی این رقابت ها در سالی برگزار می شود که عدد آن فرد است؛ یعنی سال 2023.

به نظر می رسد بلایی که ویروس کرونا بر سر جهان ورزش آورد تغییراتی دائمی را در آن رقم می زند به این ترتیب که برگزاری المپیک برای همیشه در سال فرد خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال ویروس کرونا رقابت های فوتبال صراط جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است