Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، رئیس سازمان صداوسیما به معاونت سیما دستور ویژه ای برای بررسی حواشی قسمت آخر پایتخت۶ داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی توجهی است یا فتنه انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!
علی‌عسگری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آنجا که برخی از موارد (از قبیل قسمت پایانی سریال پایتخت) نسبت به ضوابط و چارچوب های رسانه ملی دقت لازم را نداشته اند و تلاشهای شبانه روزی صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت الشعاع حاشیه سازی هایی قرارداده اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بدانید: دستور ویژه علی‌عسگری به معاونت سیما برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت»
رئیس سازمان صدا وسیما در پایان خطاب به میرباقری تاکید کرده است : انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

پ/  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدا و سیما سکانس آخر پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم اردبیلی در تشریح اقدامات و برنامه‎های در نظر گرفته شده برای پاسداشت دختران پایتخت اظهارکرد: همزمان با آغاز هفته کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه برنامه‌‏های برای دختران شهرمان تدارک دیده شده که در قالب پویش «آینده شبیه توست» اجرا خواهد شد.

وی به برگزاری جشن‏‌های ویژه دختران در برج میلاد و ورزشگاه شهید شیرودی اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با اختتامیه رویداد «هزار امید2» و رونمایی از پوستر سومین رویداد هزار امید، جشن بزرگی با حضور منتخبی از دختران فعال و کنش‎گر شهر در برج میلاد با حضور شهردار تهران، مقامات کشوری و مدیران شهری، برگزار خواهد شد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده تصریح کرد: نمایشگاهی نیز از دستاوردهای دختران در رویداد « هزار امید» در کنار برنامه برج میلاد برپا خواهد شد.همچنین با همکاری شهرداران مناطق 22گانه، جشن دیگری همراه با تقدیر از شرکت‌کنندگان در پویش «ماه مهربانی» که در ماه مبارک رمضان ویژه روزه اولی ها و دختران نوجوان اجرایی شد، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهدشد.

اردبیلی اضافه کرد: همچنین قرار است در قالب یک رویداد هنر تعاملی، درمنطقه گردشگری عباس آباد و فضای پیرامونی دریاچه شهدای خلیج فارس، یک قاب هنری با همکاری دختران هنرمند شهر، تهیه شده و در یکی از فضاهای ویژه بانوان، نصب شود.

وی با بیان اینکه در پویش «آینده شبیه توست» با همکاری سازمان زیباسازی شهرتهران ، طرح‏های گرافیکی در سطح شهر اکران خواهد شد یادآور شد: این طرح‌ها و تصاویردر واقع خروجی رویداد هنری «قدردانیم2» هستند .

اردبیلی با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی ویژه دختران در سطح شهر هم تصریح کرد: ایستگاه‎های ثابت و سیار در قالب خودروهای پویش «آینده شبیه توست» ، توزیع هدایا و گل، پیکسل و اقلام فرهنگی متناسب با این پویش را در فضاهای پرتردد شهری برعهده دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت در قبال صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است/ دستور کار ویژه برای «رفع مشکل بیکاری»
  • دستور رئیسی برای حل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس‌جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور پخت متفاوت‌ترین کباب کوبیده ایرانی (فیلم)
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است