Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:12:18 GMT

لزوم تسریع در بازگرداندن باقیمانده اتباع هندی حاضر در قم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۳۳۹

لزوم تسریع در بازگرداندن باقیمانده اتباع هندی حاضر در قم

استاندار قم‌ در دیدار با سفیر هند بر ضرورت تسریع در بازگرداندن باقیمانده اتباع هندی حاضر در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در دیدار با گدام دارمندرا سفیر هندوستان در ایران با اشاره به روابط دوستانه دو کشور اظهار کرد: ایران و هندوستان در عرصه های مختلف همکاری های مشترک دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در ادامه با اشاره به کشف نخستین موارد ابتلا به ویروس کرونا در قم گفت: مسئولان استان قم با ظهور نخستین علائم این بیماری تدابیر ویژه ای را برای حفظ سلامت شهروندان و نیز اتباع خارجی اندیشیدند.

سرمست با اشاره به حفظ سلامت و ارائه خدمات بهداشتی به صورت یکسان به اتباع خارجی از آغاز شیوع بیماری در قم افزود: علیرغم اینکه دولت ها شهروندان خود را در اولویت خدمات رسانی قرار می دهند، اما چنین رویه ای در قم و جمهوری اسلامی رخ نداد.

استاندار قم‌ همچنین بر ضرورت تسریع در بازگرداندن باقیمانده اتباع هندی حاضر در قم تاکید کرد.

سفیر هندوستان هم اولویت  هند را بازگرداندن شهروندان هندی دانست و افزود: به دنبال این هستیم تا بار درمان شهروندانمان از دوش ایران برداشته شود.

وی از همراهی مدیریت استان در میزبانی و درمان اتباع هندوستانی در استان قم تقدیر کرد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم هند سلامت بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • لزوم انجام کار مطالعاتی دقیق بر روی پل‌ها و جاده‌ها
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم)