Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@23:54:52 GMT

واکنش بازیگر بهتاش فریبا به کامنت پیتر چک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۴۳۷

واکنش بازیگر بهتاش فریبا به کامنت پیتر چک

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

    سرگردانی کنکوری‌ها میان تصمیم‌های متغیر     فیلم دلهره آور از عدم رعایت بهداشت در بی آر تی صبح امروز تهران!     جهانپور: مردم عادی هم از ماسک استفاده کنند     یوزپلنگ‌ها به خانه بازمی‌گردند     ۲ واکسن ویروس کرونا وارد مرحله آزمایشات انسانی شدند     کدام کشور‌ها هنوز درگیر همه‌گیریِ کرونا نشده‌اند؟     ماجرای اختلاف وزارت ارتباطات با سازمان صداوسیما برسر باند‌های فرکانسی چیست؟     هشدار سازمان غذا و دارو نسبت به مسمومیت با قارچ‌های سمی  

واکنش بازیگر نقش بهتاش فریبا به کامنت پیتر چک + فیلم

 

  استان وضعیت سفید کرونا در کشور نداریم!
ورود دانش‌آموزان نخبه به فرایند تألیف کتاب‌های درسی
جوان مشاور کهنسال یا کهنسال مشاور جوان؟
۶۱۳ مجرم فراری در پایتخت دستگیر شدند
عدم اخذ وجه از بیماران مبتلا به بیماری کرونا
بخشنامه جدید بانک مرکزی برای تسویه بدهکاران بانکی
رونمایی سپاه از بزرگترین بیمارستان سیار خاورمیانه + فیلم
پروتکل نگهداری معتادان در شرایط کرونایی تدوین می‌شود
برای فردای کرونا چه برنامه‌ای دارید؟
آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام وام‌های دانشجویی
خدمات جدید اسکایپ برای تسهیل ارتباطات در عصر کرونا
داروی فاووپیراویر کرونا در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری قرار گرفت
عرضه میوه‌های سرشار از «ویتامین ث» در میادین میوه و تره بار


سامانه تشخیص دمای بدن شخص دارای علائم کرونا رونمایی شد
تست مثبت کرونای ۴۰ نفر در اتوبوسرانی تهران
ماجرای افشای هزاران تماس ویدئویی کاربران اپلیکیشن Zoom
موسیقی پس از کرونا وارد فضای نوینی خواهد شد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا موسیقی کرونا اپلیکیشن زوم علائم کرونا ویتامین سی بیمارستان مسیح دانشوری اسکایپ وام دانشجویی سپاه بدهکاران بانکی بیمه مجرم جوانان نخبگان وضعیت قرمز بهتاش فریبا مسمومیت قارچ سمی صداوسیما سرعت اینترنت شیوع کرونا واکسن کرونا یوزپلنگ ماسک بی آر تی کنکور تابناک جوان کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!

سرمربی پیکان در واکنش به اینکه آیا بین مهاجمان جوان تیمش کسی شبیه اوست یا نه؟ گفت: مثل رضا عنایتی پیدا نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران امروز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: با تیم قدرتمندی بازی داریم که از زمان حضورش در لیگ برتر همیشه حریف سرسختی بوده‌ است. باید تمرکز خودمان را بگذاریم تا در این بازی برنده شویم. اتفاقات دیدار شمس‌آذر قزوین و خوردن گل در دقایق پایانی برای ما به یک عادت تبدیل شده است. با بازیکنان صحبت کردیم و باید تا پایان سوت بازی کار خود را پیش ببریم. باید از این میزبانی نهایت استفاده را ببریم و امتیازات لازم را جمع کنیم. تمام توان خود را می‌گذاریم تا موقعیت خود را بهتر کنیم.

وی افزود:‌ وقتی به بازیکنان جوان بازی می‌دهید باید منتظر چنین اتفاقاتی نیز باشید. سیاست باشگاه این است که از بازیکنان جوان استفاده کنیم. خوشحال هستم در این مسیر موفق بودیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو امتیازات لازم را جمع‌آوری کنیم. به غیر از دانیال جهانبخش که مصدوم است بقیه بازیکنان را از اختیار داریم و مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به سوال که چرا این تیم در دقایق پایانی گل دریافت می‌کند، عنوان کرد: فوتبال پر از سورپرایز است ولی وقتی یک موضوع تکرار می‌شود یعنی مشکلی وجود دارد. من به بازیکنان گلایه کردم. این موضوع امتیازات زیادی را از ما گرفته است. سعی می‌کنیم در این بازی تمرکز بیشتری داشته باشیم و امیدوارم چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

عنایتی در واکنش به این سوال که آیا از بازیکنان جوان همچنان استفاده می‌کند یا نه بیان کرد:‌ سیاست ما در هر بازی فرق دارد. بازیکنان جوان ما کمی با تجربه شده‌اند و کیفیت خود را نشان داده‌اند این بازیکنان با کیفیت هستند و روند رو به رشد ما تغییر نمی‌کند. انها انگیزه خود را نشان داده اند. تیم ما با بازیکنان جوان و باتجربه شکل بهتری دارد.

سرمربی پیکان در واکنش به اینکه آیا بین مهاجمان جوان تیمش کسی شبیه اوست یا نه؟ اظهار داشت: مثل رضا عنایتی پیدا نخواهد شد ( خنده). شرایط تیم ما در گلزنی نسبت به نیم فصل اول بهتر شده است و در نیم فصل دوم فقط به پرسپولیس گل نزدیم. دوست دارم هر بازی هوادارانی که وارد ورزشگاه می‌شوند و از خانه بازی را می‌بینند بازی با گل ببینند.

عنایتی در واکنش به اینکه آیا موافق رصد شدن رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی‌ست ؟ گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم. وقتی حساسیت بالا می‌رود نظارت هم باید بیشتر شود. وقتی بازی‌ها به یک منطقه حساس می‌رسد نیروهای نظارتی بیشتر حضور دارند. تیم‌ها در تلاش هستند تا رتبه خوبی کسب کنند و این خواسته غیر منطقی نیست.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال، آخرین حریف پیکان در لیگ برتر می‌خواهد بازی با تماشاگر برگزار گردد، عنوان کرد: اکنون با آلومینیوم بازی داریم و بگذار در مورد این بازی صحبت کنیم. در مورد بازی با استقلال در زمان خودش صحبت می‌کنم.

سرمربی پیکان در پایان در واکنش به توهین هوادار سپاهان به بانوان پرسپولیس عنوان کرد: از وقتی بانوان به ورزشگاه می‌آیند اتفاقات خوبی رخ داده است و فرهنگ ما به کل عوض شده است. از این اتفاق تعجب کردم، امیدوارم به سمتی برویم که اول به خانواده خودمان نگاه کنیم.می‌دانم که چنین اتفاقی دیگر رخ نخواهد داد و این من نام این اتفاق را جوگیری می‌گذارم. مردان ایرانی با غیر هستند و فکر می‌کنند خانواده خودشان در ورزشگاه هستند. آدم کیف می‌کند که اتحاد هواداران را می‌بیند و خدا کند دیگر از این آدم‌های جوگیر در ورزشگاه نبینیم تا همه از فوتبال لذت ببریم.

دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا دوشنبه از ساعت 17 در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • کامنت دیوید بکام زیر پست قهرمانی جود بلینگام: آفرین رفیق / عکس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود