Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع امروز (یکشنبه) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا، اظهارداشت: نیروهای مسلح همچون سایر اجزای کشور در موضوع مقابله با بیماری کرونا احساس وظیفه داشتند و در چند حوزه کارهای مختلفی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ حاتمی گفت: به کارگیری امکانات درمانی نیروهای مسلح یکی از این مواردی بود که در آن می‌توان به اختصاص ۴ هزار تخت بیمارستانی نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی اشاره کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در روزهایی تا ۲ هزار بیمار پذیرش می‌شد، اما اکنون این تعداد به هزار نفر تقلیل یافته و حالا حدود ۳ هزار تخت خالی داریم.

امیر حاتمی همچنین گفت: با توجه به سیاست‌های وزارت بهداشت برای ایجاد نقاهتگاه‌ها ویژه استراحت بیماران بعد از بیمارستان نیز اقدام جدی انجام شده که در مجموع ارتش، وزارت دفاع، سپاه و در کل نیروهای مسلح بیش از ۱۰ هزار تخت آماده و اختصاص داده شده است که البته با توجه به روند کنترل بیماری، تعداد کمی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تولید محصولات مورد نیاز را از دیگر حوزه‌های کاری نیروهای مسلح دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنایع دفاع، تولید ماسک n ۹۵ در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله پس از مشاهده نخستین موارد کرونا در کشور تولید مواد ضد عفونی کننده دست و محیط از روزانه ۲۰ هزار لیتر شروع شد که امروز بالغ بر ۱۵۰ هزار لیتر رسیده که این مواد به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و شهرداری‌ها و مراکز ذیربط تحویل داده می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان از تولید تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین‌های حرارتی و مانیتور و موارد مشابه مورد نیاز بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: تولید لوازم تخصصی شامل لباس‌های ایزوله، بیمارستانی و برانکارد در دستور کار قرار دارد که بلافاصله در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

کد خبر 4893110 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرتیپ حاتمی ارتش خبرگزاری مهر وزارت دفاع ویروس کرونا ویروس کرونا حسن روحانی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران سال جهش تولید ایران دولت دوازدهم هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عباس موسوی نیروهای مسلح هزار تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

سرلشگر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های جهادی و تلاش‌های ارزشمند وی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، به نمایندگی از سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدای لوح از تلاش‌های مجدانه و جهادی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن به‌ویژه اقدام‌های انجام‌شده در مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد ضروری و ارائه خدمات در حوزه  گاز به هموطنان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند