Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@10:54:16 GMT

برگزاری جلسات مجلس به صورت تله‌کنفرانس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۵۷۹

برگزاری جلسات مجلس به صورت تله‌کنفرانس

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید هادی شریف‌زاده با اشاره به شرایط حال حاضر کشور در پی شیوع بیماری کووید - ۱۹ اظهار کرد: نظر به اهمیت و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برگزاری بسیاری از جلسات حضوری در سطح کشور به صورت موقت متوقف شده است که از آن جمله می‌توان به جلسات علنی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به طولانی شدن این روند و لزوم همفکری نمایندگان و برگزاری جلسات قوه مقننه، مقرر شده است این جلسات به صورت تله کنفرانس برگزار شوند.
مدیر روابط عمومی معاونت امور استان‌های صداوسیما خاطرنشان کرد: بر این اساس تمهیدات لازم در صدا و سیمای مراکز استانی برای برگزاری جلسات مذکور اندیشیده شده است.
وی از آمادگی کامل مراکز صدا و سیما برای برگزاری جلسات علنی مجلس به صورت تله کنفرانس خبر داد و گفت: مراکز خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و کرمانشاه به عنوان استان‌های معین، میزبان نمایندگان مجلس استان‌های همجوار هستند تا این ارتباط زنده تله کنفرانسی را با صحن علنی مجلس برقرار کنند.
شریف‌زاده عنوان کرد: این مراکز که میزبان نمایندگان مجلس هستند با آماده‌سازی سالن جلسه بر اساس توصیه‌های بهداشتی و طراحی و نسب دوربین واحد سیار و تجهیزات لازم در این خصوص آمادگی کاملی برای برگزاری جلسات دارند.
وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته و در دو مرحله با حضور نمایندگان محترم تست‌های لازم برای برگزاری این جلسات انجام شده است گفت: همه پیش‌بینی‌های فنی لازم با همکاری معاونت توسعه و فناوری رسانه برای ارسال امن و مطمئن سیگنال به جام جم در بستر فیبر نوری و از آنجا به صحن علنی مجلس صورت گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا جلسات علنی مجلس کووید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا برگزاری جلسات برای برگزاری علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت