Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:42:20 GMT

بازدید شهردار منطقه۱۳ از دو پروژه عمرانی در ناحیه یک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۰۶۶۴

بازدید شهردار منطقه۱۳ از دو پروژه عمرانی در ناحیه یک




طی این بازدید ، شهردار منطقه۱۳ ضمن بررسی روند و پیشرفت این دو پروژه ، دستورات لازم را برای سرعت بخشی به اجرای این پروژه با رعایت اصل کیفیت ارائه کرد
گفتنی است،عملیات احداث مسجد علی اکبر در راستای درخواست های مردمی و به دستور شهردار منطقه۱۳ ، با انعقاد قرار داد جدید مدتی پیش آغاز شد .
این مسجد در بزرگراه امام علی(ع)در تقاطع خیابان صفا قرار دارد که هم اکنون عملیات احداث این مسجد با پیشرفت ۳۰ درصدی در مرحله نازک کاری ، سفت کاری و نماسازی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





همچنین ،عملیات عمرانی خیابان صفا به عنوان یکی از پروژه های بهسازی محیطی در فضایی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع با هدف بهبود کیفیت بصری و زیست محیطی محدوده با همکاری سازمان نوسازی و شهرداری منطقه 13 در دست اجراست.
پس از بازدید میدانی ،جلسه شورای معاونین منطقه۱۳ از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .


در جلسه شورای معاونین که با حضور رحمان زاده شهردار منطقه و معاونین برگزار شد، گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از بهار و همچنین موضوعات انجام شده و در دست اقدام مقابله با بیماری کرونا خدمت رسانی مجموعه شهری در سال جدید تبادل نظر شد

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری