Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: مصرف بنزین در استان تهران با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۹ تا ۱۶ فروردین ماه ۴۲ درصد کاهش داشته است.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران اظهار داشت: ۷۰۰ نیرو در سه شیفت کنترل مبادی ورودی و خروجی را به عهده دارند و تمام مواردی که برای فاصله گذاری اجتماعی از اهمیت برخوردار است طبق قوانین و دستورالعمل‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح تا ۱۶ فروردین ۲۹ خودرو توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و فرماندهی انتظامی غرب استان تهران توقیف شده است گفت: از ۹ فروردین تا روز گذشته ۵۳ میلیون لیتر بنزین یعنی روزانه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین در استان تهران مصرف شده است.

وی در خصوص کاهش مصرف بنزین گفت: مصرف بنزین با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۲ درصد کاهش داشته ضمن اینکه در این مدت میزان سفرهای استانی روند کاهشی داشته است.

استاندار تهران از پلمب ۲۸۱ واحد صنفی متخلف طی روز نهم تا ۱۷ فروردین ماه خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تا شانزدهم فروردین ۱۰۴۸ واحد صنفی در حوزه فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۷۳ صنف در حوزه شرق استان و ۷۶۵ واحد صنفی در حوزه غرب استان تهران پلمپ شدند که در مجموع ۱۸۸۶ واحد صنفی متخلف در این مدت پلمپ شدند.

وی افزود: طی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۱۵۴ خودرو متخلف نیز جریمه و ۵ خودرو متخلف توقیف شده اند و در مجموع از ابتدای اجرای طرح تا ۱۶ فروردین ۱۴۹۲ خودروی متخلف توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده انتظامی شرق و غرب استان تهران جریمه شده است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی مصرف بنزین محسنی بندپی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران مصرف بنزین واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین