Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جدید آبی‌های پایتخت گفت: حل مشکلات مالی باشگاه استقلال در اولویت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که از روز گذشته با حضور در ساختمان این مجموعه به طور رسمی فعالیت خود در این سمت را آغاز کرد در پاسخ به تماس خبرنگار در این باره که چه اهداف و برنامه‌هایی برای حضور در سمت مدیر عاملی استقلال دارد؟ توضیح جالبی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند که برخلاف برخی مدیران عامل یا سرپرستان مدیرعاملی که پس از احراز چنین سمت‌هایی از دسترس خارج شده و دیگر پاسخگوی رسانه‌ها نیستند با خوشرویی به سؤالات خبرورزشی گوش کرده و چنین پاسخ داد:

«بهتر است صحبت کردن درباره ریز مسائل باشگاه را به فرصتی دیگر موکول کنیم، چون من به تازگی به این مجموعه بازگشته‌ام و از زمانی که از استقلال رفتم اتفاقات مختلفی در این باشگاه رخ داده است. از این رو و با توجه به اینکه اشراف کاملی بر همه مسائل ندارم ممکن است صحبت‌هایی کنم که بعد متهم به اشتباه شوم. از این رو در تلاش هستم تا با بالا بردن اطلاعاتم نسبت به مسائل مختلف باشگاه پاسخ‌های کامل و جامعی از طریق روزنامه خبرورزشی به اطلاع هواداران برسانم. دوست ندارم اطلاعات غلط به هواداران بدهم.»

احمد سعادتمند در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر اولویت کار شما در باشگاه چیست؟ گفت:

«به طور قطع بیش از هر چیز به دنبال حل مشکلات مالی باشگاه هستیم تا انشاءا… بتوانیم کارمان را در آرامش شروع کنیم. قطعاً این موضوع بیش از هر موضوع دیگری برای ما اهمیت دارد، دوست داریم با کمک همه استقلالی‌ها مشکلات را یکی‌یکی حل کنیم.»

احمد سعادتمند پس از استعفای علی فتح‌ا… زاده به این سمت انتخاب شد. او پیش از این در زمستان سال ۱۳۹۷ به عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال مشغول به کار شد، اما پس از چند ماه در اوایل سال ۱۳۹۸ از این سمت استعفا کرده و کنار رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال باشگاه استقلال مدیر عامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • آغاز به‌کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم