Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرگرد یونس کرمی رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه گفت: پلیس به منظور غلبه بر بیماری کرونا، مشاوره‌های تلفنی به عموم شهروندان در زمینه روانشناختی و ترس‌های کاذب ارائه می‌دهد.

او افزود: شهروندان می‌توانند در طول هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهر نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با شماره‌های ۲۱۸۲۱۹۰۳ و ۲۱۸۲۱۹۰۴ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه ادامه داد: این روز‌ها که کرونا در بیشتر کشور‌های دنیا شیوع پیدا کرده ترس از ابتلای به این بیماری باعث ایجاد اختلال در زندگی رفتاری و حتی شخصیتی بسیاری افراد شده که همکاران ما در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه آماده ارائه مشاوره‌های کارشناسانه و روانشناختی به این افراد هستند.

کرمی بیان کرد: همچنین کارشناسان و روانشناسان این مرکز آماده ارائه مشاوره در حوزه‌های روان سنجی، خانوادگی، فردی، حقوقی، ازدواج، شغلی و … به شهروندان به صورت رایگان هستند.

او به تعداد مشاوره‌های ارائه شده به شهروندان در سال گذشته اشاره و اظهار کرد: سال گذشته مجموعاً به ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه شد که نسبت به سال ۹۷ که به ۱۴ هزار و ۴۰۱ نفر این خدمات ارائه شده بود ۱۵ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه بیان کرد: ۱۲ هزار و ۴۰۷ نفر در مراکز مشاوره کلانتری‌ها و ۴ هزار و ۳۹۲ نفر نیز در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه تخت خدمات مشاوره‌ای رایگان قرار گرفتند.

کرمی یادآور شد: مراجعه به مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی و همچنین کلانتری‌های سطح استان در سال گذشته به ترتیب ۱۴ و ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشته است.

رئیس مرکز مشاوره انتظامی استان کرمانشاه از مصالحه ۷۴ درصدی پرونده‌های وارده به مراکز مشاوره پلیس کرمانشاه در سال گذشته خبر داد و گفت: این مقدار در مقایسه با سال ۹۷ بیش از ۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ویروس کرونا مشاوره و روانشناسی استرس و اضطراب مشاوره پلیس کرمانشاه رئیس مرکز مشاوره سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری