Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:09:41 GMT

اتاق اصناف تبریز با صنوف متخلف برخورد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۲۹۲

اتاق اصناف تبریز با صنوف متخلف برخورد می‌کند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حبیب هاشمی رییس اتاق اصناف تبریز  با تاکید بر اطلاعیه قبلی مقام‌های استانی مبنی بر تداوم تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری تا ۲۰ فروردین ماه جاری، افزود: در صورتی که واحد‌های صنفی نسبت به این دستور سرپیچی کنند با هماهنگی اتاق اصناف و نیروی انتظامی واحد‌های مربوطه پس از اخطار‌های اولیه، در صورتی بی توجهی به مکدت یک ماه پلمپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی در خصوص تمدید مدت طرح فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی و ادامه خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن به اطلاع کلیه واحدای صنفی تبریز رسانده شده است که تعطیلی واحد‌های صنفی غیرضروری ادامه دارد.

هاشمی اضافه کرد: پیشتر نیز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا فعالیت اصناف به استثنای صنف‌های ضروری از قبیل سوپر مارکت ها، میوه فروشی‌ها و قصابی‌ها تا ۱۵ ماه جاری تعطیل اعلام شده بود.

او با بیان اینکه هم اکنن اقلام و کالا‌های اساسی مردم به وفور در بازار وجود دارد، گفت: مردم در این خصصو هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و واحد‌های مربوطه نیز که اقدام به توزیع این کالا‌ها می‌کنند در تمام محلات شهر تبریز دایر بوده و برای فعالیت شبانه روزی آن‌ها نیز مانعی وجود ندارد.

به گفته رییس اتاق بازرگانی تبریز هم اکنون بالغ بر ۶۵ هزار واحد صنفی در رشته‌ها و بخش‌های مختلف این شهر فعالت دارند.

با وجود تاکید ستاد‌های مرکزی و استانی مبنی بر تعطیلی مراکز خرید و واحد‌های صنفی تا ۲۰ فروردین، از روز گذشته بسیاری از واحد‌های مزبور با دایر کردن مغازه‌های خود به این دستورات تمکین نکرده و موجب نگرانی مسئولان بهداشتی و درمانی دایر بر افزایش مبتلایان به ویروس کرونا شده است.

 امروز نیز شهر تبریز با خلاف روز‌های گذشته شاهد تجمعات عدیده در مناطق مختلف و ترافیک در هسته‌های مرکزی شهر بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اتاق اصناف واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند