Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:55:54 GMT

کمک بزرگ کرونا به رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۳۷۵

کمک بزرگ کرونا به رونالدو

شاید تعطیلات ناشی از ویروس کرونا بیشتر از همه به سود کریستیانو رونالدو شده باشد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که در حساس ترین مقطع فصول فوتبال در اروپا قرار داشتیم، به یکباره شیوع ویروس کرونا همه مسابقات را تعطیل کرد و شاید این تعطیلی توفیقی احباری برای کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله و گلزن یوونتوس بود تا برای ماه های آتی از آمادگی کامل برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

غلبه رونالدو بر مسی در کسب یک عنوان

مهاجم پرتغالی یوونتوس یکی از معدود بازیکنانی است که بیش از 1000 بازی در عرصه حرفه ای انجام داده و تنها در دو فصل از این 17 فصل در حداقل 40 مسابقه به میدان نرفته است. در واقع با در نظر گرفتن روزهای حضور در فوتبال پرتغال، رونالدو 81011 دقیقه بازی کرده که رقمی باورنکردنی و شگفت انگیز به شمار می آید.

رونالدو از زمان مصدومیت زانو در سال 2008 در لباس منچستریونایتد، تنها 44 را به این دلیل از دست داده و مجموعا با احتساب محرومیت ها در 64 مسابقه غایب بوده است. البته آمادگی فیزیکی رونالدو نقش بسیار مهمی در این طول عمر داشته است و در حال حاضر و به دلیل بیماری همه گیر و جهانی کرونا، او طولانی ترین استراحت دوره ای حرفه ای اش را پشت سر می گذارد.

حالا کریستیانو رونالدو می تواند در صورت ادامه فصل در ماه های آتی، با آمادگی کامل در ترکیب یوونتوس قرار گرفته و با توجه به تعویق رقابت های یورو 2020، از تمام انرژی خود برای تعبیر رویای یوونتوس و فتح لیگ قهرمانان اروپا بعد از دو دهه بهره گیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال سری A ایتالیا کریستیانو رونالدو ویروس کرونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو

عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • چرا رونالدو زیادی مهربان شده است؟!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!