Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:16:10 GMT

کریمی: بدون برگزاری ادامه لیگ، معرفی قهرمان درست نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۴۳۱

کریمی: بدون برگزاری ادامه لیگ، معرفی قهرمان درست نیست

«علی کریمی» در گفت‌وگویی با اشاره به جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال اظهار داشت:  در سال 98 استقلال شرایط خوبی داشت تا اینکه استراماچونی جدا شد و تا انتخاب فرهاد مجیدی چند امتیاز مهم از دست دادیم و این موضوع باعث شد از نظر روحی و امتیازی کمی عقب بیافتیم.

وی افزود: با گسترش ویروس کرونا مسابقات لیگ برتر تعطیل شده است و باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: به خاطر ویروس کرونا این روزها در خانه تمرین می‌کنیم تا سریعتر این روزها بگذرد و سلامتی به جامعه برگردد. هرچند که تمرین انفرادی با تمرین گروهی یکی نیست ولی ما هم مثل همه مردم در پویش در خانه بمانیم، مشارکت داریم.

وی تصریح کرد: به نظر من تیم‌های لیگ برتری هزینه کرده‌اند و بخشی از لیگ هم سپری شده است و در صورتی که در یک ماه آینده ماجرای کرونا حل شود، می‌توان بعد از یک فرصت یک ماهه برای آماده‌سازی تیم‌ها ادامه مسابقات را برگزار کرد. با این‌حال اگر موضوع کرونا حل نشود، بهتر است امسال را از تقویم در بیاورند، انگار وجود نداشته است. ‌

کریمی تاکید کرد: همانطور که گفتم اگر تا یک ماه دیگر شرایط خوب شد، می‌توان ادامه لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد ولی اینکه بدون ادامه دادن لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم، درست نیست. ‌

بازیکن استقلال در پایان درباره بهترین خاطره فوتبالی‌اش در سال 98 گفت: گلی که به پارس جنوبی زدم خیلی خوب بود و اعتماد به نفسم را برگرداند. گل مهمی در تمام دوران فوتبالم محسوب می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی ویروس کرونا استقلال علی کریمی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504