Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:24:28 GMT

ساوث‌گیت با کاهش ۳۰ درصدی دستمزدش موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۴۴۸

ساوث‌گیت با کاهش ۳۰ درصدی دستمزدش موافقت کرد

سرمربی تیم چهارم جام‌جهانی ۲۰۱۸ پذیرفت که از ۳۰ درصد حقوقش صرفنظر کند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوث‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با کاهش 30 درصدی دستمزدش در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

 این اقدام ساوثگیت در پایان هفته‌ای رخ داد که در آن بازیکنان لیگ برتری تحت فشار سیاسی شدیدتری برای پذیرش کاهش دستمزدهای خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه گذشته مت هنکاک، وزیر بهداشت انگلیس هم بر همین موضع تاکید کرد. در نشست روز گذشته باشگاه‌های لیگ برتری و PFA هم قرار بر کاهش دستمزد بازیکنان شد اما  هنوز قطعیتی در مورد میزان آن وجود ندارد. پیش از این ادی جونز، سرمربی تیم ملی راگبی انگلیس با کسر بالغ بر 25 درصد از حقوقش موافقت کرده بود.

ضرر مالی هنگفت لیگ برتر انگلیس در صورت نیمه‌کاره ماندن مسابقات

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گرت ساوتگیت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرت ساوتگیت گرت ساوتگیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.


کد خبر 849404 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم