Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@03:40:49 GMT

شرط آمریکا برای اعطای کمک‌ مالی به افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۵۵۷

ساعت 24 -آمریکا باردیگر اعطای کمک‌های مالی به دولت افغانستان را مشروط به تشکیل دولت فراگیر و یکپارچه اعلام کرده است.

«آلیس ولز» معاون امور آسیای مرکزی وزارت خارجه آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر در ارتباط با کمک‌های مالی واشنگتن به کابل اعلام کرد: با توجه به اینکه شرایط برای حامیان بین‌المللی دولت افغانستان تغییر کرده است، بنابراین ادامه کمک‌های خارجی به این کشور در گرو تشکیل یک دولت فراگیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ولز، باید رهبران افغانستان را برای توافق بر سر تشکیل یک دولت فراگیر پاسخ‌گو کنیم.

این در حالی است که پیش از این نیز «مایک پمپئو» با ابراز ناامیدی از تحولات افغانستان از قطع و تداوم کاهش کمک‌های به افغانستان خبر داده بود.

با این حال در واکنش به کاهش کمک‌های آمریکا به افغانستان، اشرف غنی اعلام کرده بود که خللی در کار دولت کابل پیش نخواهد آمد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند

به گزارش جماران؛ روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی ادعا کرد تعلیق رابرت مالی، نماینده سابق دولت بایدن در امور ایران و عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و تعلیق مجوز فعالیتش در کاخ‌ سفید که چند ماه پیش صورت گرفت، به علت نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و سرقت شدن آن‌ها از طریق حمله سایبری بوده است.

در همین خصوص، جمعی از اعضای ارشد کنگره آمریکا در نامه‌ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشتند طبق تحقیقات خود دریافته‌اند یک «عامل متخاصم سایبری» توانسته به گوشی یا ایمیل شخصی رابرت مالی دسترسی پیدا کند، و از بلینکن خواسته شده این یافته‌ها درباره نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را تایید کند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • طرح کالابرگ الکترونیکی دوباره اجرا می‌شود؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی مجدداً اجرا می‌شود؟
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است