Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@06:31:00 GMT

چرا تعمیرگاه‌های خودرو غیرقانونی پلمب می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۵۵۸

علیرضا نیک آئین در گفت و گو با تسنیم، با اشاره به اینکه علی رغم تمام اعتراض ها مبنی بر بسته بودن  واحدهای فروش قطعات یدکی خودرو هنوز این موضوع حل نشده است، گفت: جالب اینجاست آقایان به جای حل این مشکل طی دو روز گذشته اقدام به پلمب واحدهای تعمیرگاه خودرو هم کرده اند.

وی با اعلام اینکه پلمب واحدهای تعمیرگاهی خودرو در حالی انجام می شود که بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا این واحدها باید باز باشند، گفت: ما اعتراض خود را به اتاق اصناف ارائه کرده ایم اما کسی توجهی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک آیین تصریح کرد: تعدادی از واحدهای تعمیرگاهی که مخصوص خودروهای خدمات شهری از جمله آتش نشانی هستند پلمب شده و ما نمی دانیم چرا کسی توجهی به این موضوع ندارد.

به گفته وی، در شرایط فعلی بحث حمل و نقل بسیار مهم است اما آقایان سلیقه ای کار خود را انجام داده و راهکاری برای حل مشکلات مخصوصا بخش تعمیر خودروها ندارند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«اقدام مقامات دولت آمریکا در تحریف واقعیت و توصیف خشم و اعتراضات اصیل دانشجویی و دانشگاهی به عنوان یهودستیزی، به منظور توجیه و استفاده از ابزارهای سرکوب خشونت‌آمیز برای ساکت کردن اعتراضات و تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویان حامی فلسطین، چیزی از قبح عمل آنان کم نمی‌کند.

بخش قابل توجهی از یهودیان، از جمله دانشجویان یهودی، از جنایات نفرت‌انگیز رژیم صهیونیستی و حمایت شرم‌آور دولت آمریکا از آن اعلام بیزاری کرده‌اند.

پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار ‎آزادی بیان و ‎حقوق بشر برافتاده است.»

کد خبر 750335

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • بخش قابل توجهی از یهودیان از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام بیزاری کرده‌اند
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت