Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزند مرحوم همایون بهزادی در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی حسن روشن گفت: از هرکسی توقع می‌رفت غیر از عمو روشن! چطور می‌توانید درباره رفیق قدیمی و هم‌سفره خودتان این‌طور حرف بزنید؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی بهزادی در خصوص صحبت‌های مطرح شده از سوی حسن روشن گفت:

عمو روشن! از هرکسی توقع می‌رفت، اما از شما نه! چطور می‌توانید درباره رفیق قدیمی و هم‌سفره خودتان این‌طور حرف بزنید؟ پدر من یک کارمند ساده اداره هشتم ضدجاسوسی بود که در سن ۱۷ سالگی او را استخدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی زور پدر من به عنوان یک کارمند ساده به تیمسار خسروانی مالک تاج سابق می‌رسید؟ نه نمی‌رسید، ولی محبوبیت پدر من خار چشم خیلی‌ها بود و آنقدر او را اذیت می‌کردند که خدا می‌داند.

علی بهزادی در ادامه گفت:

اگر پدر من ساواکی بود، من هم می‌توانم با سند و مدرک ثابت کنم ۵، ۶ بازیکن استقلال هم توده‌ای و چریک فدایی بودند و اسامی آن‌ها را اعلام کنم. در یک برنامه تلویزیونی علیه استقلال حرف می‌زنند، آن‌وقت شما می‌آیید پدر مرا تخریب می‌کنید؟ به زودی با اسناد و مدارک خیلی حرف‌ها را خواهم زد تا آقایان به خودشان بیایند و بیشتر از این در حق پدر من نامردی نکنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال پرسپولیس حسن روشن علی بهزادی پدر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) یک روش هوشمندانه برای اتصال ۵ لوله پی وی سی آب به یکدیگر (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • خون شریک ۲ + فیلم
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • عکس| تصویر دیده نشده از رضا داوودنژاد در روز دامادی‌اش
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس