Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:25:59 GMT

پروژه‌های عمرانی لرستان از ۲۳ فروردین فعال می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۲۲۷

پروژه‌های عمرانی لرستان از ۲۳ فروردین فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک روز جوان با اشاره به مصوبات ستاد ملی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی و نحوه ادامه آن، اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و فعالیتی ندارند.

وی با بیان اینکه از ۲۳ فروردین، اصناف با ریسک پایین فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند، افزود: اصناف با ریسک بالا مانند مراکز ورزشی یا استخرها و… همچنان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان به شیوه فعالیت ادارات اشاره کرد و گفت: بر خلاف وضعیت فعلی که ادارات با ظرفیت یک سوم فعال هستند از ۲۳ فروردین با ظرفیت دو سوم به کار خود ادامه خواهند داد و یک سوم از مرخصی و دورکاری استفاده می‌کنند.

خادمی با بیان اینکه همچنین از این تاریخ به بعد حمل و نقل درون شهری و برون شهری محدودیتی ندارد، تصریح کرد: همچنان تردد ماشین‌های شخصی بین استان‌ها ممنوع است.

وی بر لزوم کنترل بیشتر بیماران مبتلا به کرونا در برخی از شهرهای استان اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از ورود این افراد به دیگر مناطق استان از روش‌های مختلف فرهنگی و ظرفیت بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، نیروهای بسیج، روحانیون و… استفاده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه زباله‌گردها در سطح شهرهای استان باید ساماندهی شوند، افزود: این موضوع در کمیته امنیت اجتماعی استانداری مطرح و تصمیمات لازم به منظور جمع‌آوری این افراد اتخاذ خواهد شد.

خادمی بر لزوم ادامه جلوگیری از برگزاری اجتماعات، مراسمات ترحیم و عروسی و جشن‌ها تاکید کرد و گفت: فرمانداران به منظور اجرای این طرح از ظرفیت ائمه جمعه، روحانیون، شوراها و دهیاری‌ها استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی استان باید از شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را آغاز کنند.

استاندار لرستان با تشکر از اقدامات سازمان صمت به منظور تأمین ماسک مورد نیاز استان، بیان کرد: هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم، همچنین این سازمان برای تأمین دستکش مورد نیاز لرستان نیز باید اقداماتی انجام دهد.

خادمی ادامه داد: در جلسه بعدی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سازمان صمت گزارش کاملی از اقدامات تولید و تأمین ماسک و دستکش ارائه خواهد داد که امیدواریم بازار این اقلام در استان پایدار شود.

وی از ایجاد ستاد مشارکت‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: این ستاد به منظور ساماندهی مشارکت‌های مردمی در رابطه با کمک به دانشگاه و اقشاری که از روش‌ها و اجرای طرح‌های مقابله با بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تشکیل شده تا علاوه بر مساعدت‌های دولت از کمک‌های مردمی نیز استفاده شود.

کد خبر 4893205

منبع: مهر

کلیدواژه: سید موسی خادمی استانداری لرستان ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان