Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:21:26 GMT

تصمیم رئیس جمهور در مورد هرمزگان صد در صد اشتباه است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۲۴۹

تصمیم رئیس جمهور در مورد هرمزگان صد در صد اشتباه است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی اظهارداشت: وقتی خبر اظهارات رئیس جمهور در خصوص سفید بودن وضعیت استان هرمزگان را مطالعه کردم ۲ فرضیه در ذهنم متبادر شد یا به ایشان اطلاعات غلط داده شده و یا اینکه رئیس جمهور از روی عمد و بیخیالی این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: بنده گمان می‌کنم گزینه دوم به واقعیت بیشتر نزدیک است وگرنه چطور ممکن است رئیس جمهور کشور استان‌ها را تقسیم بندی کند و یک جا را خاکستری و یک جا سفید و جای دیگر را قرمز بداند، وقتی ویروس جهانی شده یعنی همه جا قرمز است و کشورهای مختلف برای مهار آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حال اگر استانی از نظر تعداد ابتلاء و جان باختگان نسبت به سایر استان‌ها آمار کمتری داشته باشد به منزله سفید بودن وضعیت نیست، شاید در این استان مردم بیشتر همراهی کردند و کادر درمانی نیز بیشتر تلاش کردند تا این ویروس را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط کنترل ویروس کرونا هستیم و حرف، تصمیم و استدلال رئیس جمهور صد در صد تصمیم غلطی است و قطعاً برای همه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات ما مثل سایر نقاط کشور باید تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.

مرادی با تاکید بر اینکه در مسئله کرونا بایستی برای تمام کشور یک تصمیم واحد گرفته شود، ابراز داشت: در بحث شدت برخورد باید به استانداران تفویض اختیار شود تا استاندار بتواند برخی نقاط را قرنطینه و یا محدودیت تردد اعمال کند اما در موضوع اعلام وضعیت سفید به صراحت می‌گوئیم خیر وضعیت ۱۰۰ درصد قرمز هست و وزارت بهداشت و درمان نیز رسماً اعلام کرده که هیچ جا وضعیت سفید نداریم.

وی تاکید کرد: وقتی از نظر یک مرجع تخصصی وضعیت قرمز است پس چه افرادی به جناب رئیس جمهور مشورت داده‌اند؟ ما به عنوان نماینده مردم با این موضوع مخالف هستیم و به رئیس جمهور می‌گوئیم شما دست از سر مردم هرمزگان بردارید ما نمی‌خواهیم مردم هرمزگان دچار استرس و نگرانی شوند و رئیس جمهور موظف است پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی بدهد.

کد خبر 4893207

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد مرادی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا رئیس جمهور اسلامی ایران حسن روحانی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ماسک طبی ضدعفونی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالحسین روح الامینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: دولت و مجلس در حساس‌ترین شرایط قدردانی از مردم را رها نکرده اند، تذکر بنده به ماده ۲۲ یعنی حفظ شان مجلس می‌باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ملت عزیز شاهد هستند نمایندگان چند شیفته کار می‌کنند، تمرکز را بر روی حل مسائل و مشکلات اساسی همچون خودرو، مسکن، همسان سازی حقوق بازنشستگان گذاشته اند، اما شاهد هستیم با بی انصافی زیاد در فضای عمومی و گا‌ها نخبگانی انتقاداتی بر مجلس وارد است؛ وظیفه مجلس انقلابی و هیات رئیسه مجلس دفاع از شان نمایندگان است که به صورت تمام وقت کار می‌کنند از طرفی هم مورد انتقاد‌هایی قرار می‌گیرند، هیات رئیسه، روابط عمومی به ویژه سخنگویان مجلس بیشتر دستاورد‌های مجلس یازدهم را مطرح کنند.

روح الامینی در ادامه تاکید کرد: کالا‌هایی که در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد امروز مورد استقبال عموم قرار گرفته، اکثریت مردم پیگیر و در انتظار اجرایی شدن آن هستند، بر اساس آن که افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان را شاهد خواهیم بود موجب خرسندی بسیاری از مردم خواهیم شد.

نوری قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور در بودجه با عدالت بودجه ریزی همخوانی ندارد

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان آباد در اخطار اصل ۵۳ مربوط به پرداختی ها، گفت: آقای رئیس جمهور و همکاران در این جدول ردیفی در خصوص اجرای مصوبات سفر آقای رئیس جمهور آورده شده است که نزدیک به ۲ همت اعتبار به آن اختصاص داده شده است و ۷۵۰ میلیارد تومان آن هزینه‌ای است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: هزینه‌ها در بخش هزینه‌ای و جداول بودجه آورده شده است، در جایی از بودجه عنوان شده که تقریبا ۹۵ هزار همت به دولت داده می‌شود تا همگی به صورت هزینه‌های بلاعوض به عنوان هزینه سفر صرف شود؛ اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس جمهور بدعت محسوب می‌شود که با عدالت بودجه ریزی و اقدامات کارشناسی همخوانی ندارد، بی تردید انحرافاتی با اختصاص این اعتبار در مناطق مختلف رخ خواهد داد و در بودجه دستگاه‌های اجرایی هزینه‌های مربوط به سفر مشخص نخواهد بود، امیدواریم با این ردیف اختصاص داده شده مخالفت شود. 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور