Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@09:00:44 GMT

امیر قلعه نویی از سپاهان جدا می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۵۹۵

قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان در شرایطی در انتهای فصل به پایان می‌رسد که مدیران باشگاه اصفهانی، تصمیم گیری درباره تمدید قرارداد با مربی سرشناسشان را به پایان فصل موکول کرده‌اند.

اخبار ورزشی- “ سپاهان به عنوان یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای پیش‌رو در بازار نقل و انتقالات همواره با توجه خاص به این‌گونه موارد از مدت‌ها قبل براساس استراتژی مدیریتی خود مذاکره با مربیان و بازیکنان مد نظر برای سال آتی را در دستور کار قرار می‌داد و امتناع فعلی آن‌ها از مذاکره با قلعه‌نویی حکایت از تصمیمات جدید برای سکان رهبری این تیم پرطرفدار در نصف جهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً در این تصمیم ناکامی امیر در رساندن سپاهان به صدر جدول، آن هم با تمام ریخت و پاش‌های صورت گرفته تأثیر زیادی داشته و انتظار از این مربی برآورده نشد.”

نکته دیگری که باعث شده احتمال تمدید قرارداد سپاهان با امیر قلعه‌نویی کاهش یابد اتفاقات بازی برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس است که باعث ناراحتی شدید اصفهانی‌ها از امیر شد و کار به جایی رسید که صحبت از توبیخ او به میان آمد. البته قلعه‌نویی آن زمان موضوع توبیخ را تکذیب کرد منتهی برگزار نشدن بازی سپاهان و پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی درباره نتیجه آن بازی باعث شد که فاصله سپاهان با پرسپولیس صدرنشین به ۱۰ امتیاز برسد و شانس قهرمانی این تیم تا حد زیادی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

ادعای امیر قلعه نویی درباره پیشنهاد پرسپولیس

براسا این گزارش مدیران سپاهان، قلعه نویی را یکی از مقصران حاضر نشدن تیمشان در برابر پرسپولیس می دانستند. در هر حال پس از آن اتفاقات و سه بر صفر بازنده شدن سپاهان، تابش مدیرعامل وقت سپاهان از سمتش استعفا کرد. بعید است کمیته استیناف رای دیگری غیر از تایید سه بر صفر شدن بازی بدهد.

در چنین شرایطی، شاید تنها اتفاقی که باعث تمدید قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان بشود، قهرمانی احتمالی این تیم در جام حذفی خواهد بود البته به شرطی که کرونا اجازه ادامه مسابقات فوتبال در کشورمان را بدهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاهان امیر قلعه نویی پرسپولیس قلعه نویی سپاهان سرمربی سپاهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: یحیی گل‌محمدی، دستیارش را به اوسمار ترجیح داد!

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229546 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار