Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آیت الله العظمی سید محمد تقی مدرسی از مسئولین عراقی خواستند در این شرایط، اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و منافع کشور را مد نظر قرار دهند. عراق امروز با مشکلات بزرگ اقتصادی و بهداشتی رو به رو است.

همچنین ایشان افزودند: «کشور بر عهده شما امانت الهی است، متأسفانه برخی هنوز به دنبال منافع حزبی و شخصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگان باید منافع کشور را در رأس امور قرار دهند».

ایشان در ادامه اظهار کردند: «بیماری کرونا شوک بزرگی به جهان وارد کرد و انحرافات و نقص‌های بشر را نمایان ساخت. قدرت‌های بزرگ که از لحاظ تجهیزات و تسلیحات جنگی مقام اول را در دنیا دارند، در مقابله با این بیماری دچار مشکل شدند. اتفاقی که تا شش ماه پیش به سبب رسانه‌های دروغ‌پرداز قابل پیش‌بینی نبود. آیا آمریکا که هفت هزار میلیارد دلار برای اشغال عراق هزینه کرد نمی‌توانست نیمی از این مبلغ را برای تأمین اجتماعی مردم خود هزینه کند؟».

آیت الله مدرسی همچنین همه‌گیری کرونا را عامل آشکار شدن نقص‌های زیر ساختی در عراق برشمردند و با مد نظر قرار دادن نکات زیر خواستار تلاش برای اصلاح این مشکلات شدند:

اول: «بازنگری در اداره سازمان‌های بهداشتی و پزشکی».

دوم: «ایجاد مراکز مطالعاتی و پژوهشی در جهت راه‌حل‌یابی مشکلات موجود».

سوم: «اصلاح نظام آموزشی به صورتی که تربیت مقدم بر تعلیم باشد. و فارغ‌التحصیلان خدمت به وطن و منافع آن را در اولویت قرار دهند».

وی همچنین از تلاش کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا، تقدیر کردند و فرمودند: «افرادی که این روزها خود را وقف درمان و کمک به هم‌نوعان خود کرده‌اند، همانند کسانی هستند که در میدان جنگ جهاد می‌کنند».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی

رئیس اقلیم کردستان عراق، با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» ظهر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با آیت الله سید ابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

رئیس اقلیم کردستان عراق ظهر روز گذشته _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدر هیئتی به تهران سفر کرده است.

کد خبر 751095

دیگر خبرها

  • توصیه جالب رهبر انقلاب خطاب به زائران بیت‌الله الحرام
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای که نباید از دست بدهید
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج